Simstopic #2

Haha ik had hetzelfde. Probeerde het te downloaden, telkens onderbroken. Snapte het al niet :rofl:

1 like

Altijd gezeur met die EA App… had zo’n zin om nog even te spelen, maar nu launcht die app niet :smiling_face_with_tear:

Opnieuw installeren/herstellen en dan doet ie het weer

Ja inmiddels gedaan, maar vind het zo storend dat hij om de zoveel tijd crasht

Ik heb al een tijd niet gespeeld, dacht download even de laatste updates omdat mn Desktop toch aan stond. 42% en ik ga even de keuken opruimen, kom een kwartier later terug: 32% :face_with_raised_eyebrow:

1 like
1 like

Zo veel info om te lezen op hun website zeg over dit :sweat_smile: maar volgens mij komt het erop neer datje mee kan helpen/meedenken over Sims projecten waar ze aan werken, toch?

2 likes

Zijn de uitbreidingssets regelmatig te koop met korting? Ik zit weer helemaal in een Sims fase en wil het liefst een paar pakketten kopen

Yes! 2 weken geleden nog. Ik was net te laat. Maar volgens mij om de paar maanden wel (weet het niet precies). Weet je al welke uitbreiding je wil gaan kopen? Ik twijfel nog

2 likes

Ja heel regelmatig, ik zou ze niet voor de volle prijs kopen!

Sowieso in december weer

2 likes

Denk in oktober ook nog wel met Halloween

3 likes

@Hazel @keekie bedankt voor jullie reacties dan wacht ik nog even!

Ik wil cottage living sowieso maar verder moet ik nog even goed kijken. Vroeger speelde ik illegaal en had daardoor alle pakketten waardoor het nu met een paar een beetje saai is waardoor de drang om iets te kopen groot is haha

Cottage living is de enige uitbreiding die ik wel echt de volle mep waard vond! Ik verwacht ook weer sale rond Halloween

6 likes

Life and Death is geleakt! Zo snel al. Zal wel in oktober komen :money_mouth_face:

2 likes

Ik kan me er nog niet zoveel bij voorstellen eigenlijk. Verjaardagen, begrafenissen? Ik hoop wel dat er genoeg gameplay gaat zijn, want dat vond ik bij Lovestruck tegenvallen voor een EP.

1 like

Omggg
Nieuwe road map! Zin in!

3 likes
3 likes

Morgen weer een nieuwe update. Ik had net al mijn mods vervangen :smiling_face_with_tear:
Denk wel dat ik die Nursery Kit volgende maand ga kopen. Ziet er heel leuk uit en begin dat Scandinavische nu wel zat te raken :joy:

En Kate Herron gaat de Simsfilm regisseren. Nu ben ik wel benieuwd :hushed:

3 likes