Simstopic #2

OMFG NIEUWE SWATCHESSSS

Waar, kleding? Haar?

Meubels!

1 like

vraagje voor mensen met de huisdieren en/of de gaan het maken uitbereiding. Wanneer ik kapitaal over wil maken naar het bedrijf werkt dit niet. Hebben meer mensen deze bug? Ik gebruik geen mods die de bug kunnen veroorzaken.

Wel gisteren geüpdatet? Huur je een huis?

Was al voor en na de update nogsteeds maar een gehuurd huis inderdaad. Thx ik ga even lezen!

1 like

Er is nu end of summer sale bij EA!

3 likes

Vergeet niet om deel te nemen aan het nieuwe evenement!

1 like

Ziet er leuk uit! Eerste keer toch dat ze zoiets organiseren?

1 like

Er zijn wel eerdere evenementen geweest, maar echt 9 jaar geleden waarbij je paaseieren moest zoeken of sugar skulls kon sparen. Maar die waren niet zo uitgebreid en de beloningen zaten in debug. Deze beloningen worden aan je account gekoppeld.

1 like

Oke dat weet ik niet eens meer eigenlijk. Ben benieuwd!

Ik vind het echt leuk gedaan!

1 like

Is er iemand ook al begonnen aan het event? Ik ben net bezig en moet de ‘Heinofoon’ gebruiken.
Alleen lijk ik hem al geclaimd te hebben, maar zie ik hem nergens in mijn inventory. Weet iemand hoe dit moet?

Je kan hem kopen bij de categorie Elekronica, volgens mij bij de radio’s

1 like

Ik lees over het woord kopen heen :woman_facepalming: dus ik zocht op de verkeerde plek. Dankje!

1 like

Omfg!

6 likes

Wat gaaf! Ben benieuwd naar 17/10 en het stukje life.

4 likes

Oh heel leuk

4 likes

Ik vind de nieuwe uitbreiding er heel leuk uitzien! Ga hem denk ik niet meteen kopen, maar wel voor december.

En ik wil dit shirt van de Sims shop! Maar ik wil EA niet zoveel spekken :smiling_face_with_tear:
En ik ben niet eens een Bonehilda fan!

6 likes

Ziet er echt uitgebreid uit! Veel beter dan lovestruck qua gameplay.

3 likes