Simstopic #2

1 keer knipperen met je ogen en het vuurtje van de romantische relatie is helemaal gedoofd. Inclusief een angst er bovenop!

2 likes

Omg! Echt mijn stijl!

5 likes

Ik vind altijd alles leuk om te zien! Speel zelf echt nooit meer omdat ik geen goede laptop heb en het dus super traag is. Probeer al lang voor een nieuwe te sparen maar dat lukt niet zo goed haha

Vandaag update!
Moet helaas tot 31 oktober wachten met updaten, want a.deep.indigo is altijd traag met updaten. Hopelijk is Lumpinou’s computer ook gefixt.

@Opheliac ook sinds Maxis de performance heeft gefixt? Sinds een paar maanden is die echt verbeterd!

Heb het nog niet geprobeerd, haha! Ga ik binnenkort misschien weer eens doen, zit nu weer even diep in een game op m’n PS4.

2 likes

Oke janken, voor de Grim challenge moet je updaten :smiling_face_with_tear:

Nieuwe Magere Hein :heart_eyes:

2 likes

Ja ga je nu voor Nervous Subject of zijn daddy? :wink: Dilemma op 31 oktober hahaha

1 like

Aangezien ze nu toch bezig zijn met de dood, ik hoop dat er dan ook een gezondheidsuitbreiding komt. Niet overdreven maar dat je je been kan breken, niet kan werken enzo.

Sims verdienen zo makkelijk geld.

Ik moet zeggen dat deze uitbreiding voor het eerst in tijden mij enthousiast maakt. Al heb ik laatst het spel opgestart, bijna geen idee meer hoe alles werkt en maar weer afgesloten :joy:

1 like

Healthcare Redux van a.deep.indigo is dit!

1 like

Ja echt een van mijn favo mods!

2 likes

Ik speel op de PlayStation :smiling_face_with_tear:

1 like

Weer eens zin om te simsen!!! UpdatešŸ’€

1 like

Ik hoop dat ik dit weekend de nieuwe uitbreiding kan gaan spelen, lijkt me echt leuk! Heeft iemand hem al?

Jaa! Maar kon maar een halfuurtje spelen :joy:
Wel jammer, Nyon heet Nervous in de Nederlandse versie :smiling_face_with_tear:

2 likes

Huh wat suf! Het was toch juist een ding dat hij nu eindelijk een naam heeft?

1 like

Ik denk een vertaalfout of een die hard sims 2 fan? Ik ga het morgen aanpassen

Dat zal wel idd. Hoe vindt je de CAS en build & buy items?

Grr weer een update