Simstopic #2

Anadius op Twitter heeft dit geleaked

2 likes

Omg Sims 1 :heart_eyes: Sims 2 speel ik ook nog steeds aaah

Edit overigens vind ik dit alleen vet als ze het gratis downloads maken.

1 like

Business en Hobby EP komt eraan!

8 likes

Ugh met drie nieuwe hobby’s zeker? Had laatst Lovestruck gekocht maar waar de fuck is de gameplay? Al die EP’s zijn zo hol

3 likes

Pfffoeh 40 euro

1 like

40 euro jezus christus

2 likes

En geen Ikea :scream:

1 like
1 like

Watttttt die was zo goed! @Clancy ja ik heb Sims 2 nu ook op mn laptop dus die kan ik wel spelen gelukkig

2 likes

I knowww, maar was handig geweest als dit niet hoefde

1 like

Ik huil in MacBook :cry:

Edit: ik heb het gekocht en speel het op de laptop van mn vriend. Het is echt heel leuk en nostalgisch

2 likes

Lees op Reddit dat het nog steeds best kut speelt?

Allebei?

Ik heb alleen de sims 2 gekocht en bij mij loopt het helemaal prima.
Na eerste sim maken crashte die wel 1x, maar het spel had wel mijn sim opgeslagen gelukkig. Daarna niet meer gecrashed en ik heb echt 3 uur gespeeld achter elkaar. Het laad ook gewoon snel, Ik heb geen problemen gelukkig

Wel lees ik dat sims 1 het bij heel veel mensen niet doet dus ik weet niet hoe het daarmee zit

4 likes

Zie de crash dan maar als een oldskool ervaring :yum:

1 like

Ik ben er net achter gekomen dat ik Sims 4 met al m’n 32 add-ons gewoon kan spelen op m’n Steam Deck :heart_eyes: echt top. Maar de laatste expansion die ik gekocht heb is eco living, dus ik loop echt mega achter en alle haren/kleding/meubels zijn best wel out dated. Wat is een leuke expansion om toe te voegen? Heb het helemaal niet meer gevolgd.

Ik mis dus:

|Snowy Escape
|Cottage Living
|High School Years
|Growing Together
|Horse Ranch
|For Rent
|Lovestruck
|Life & Death

Snowy eacape en high school years lijken me niet zo boeiend. Misschien growing together en/of life & death?

2 likes

Cottage Living sowieso. De rest zijn dure game packs

5 likes

+1 voor cottage living. Als je veel met kinderen speelt vind ik growing together wel leuk!

2 likes

Ik vind Growing Together niet veel toevoegen. San Sequoia is een oke stad en Kyle Kyleson is een hotte townie, maar qua gameplay valt het tegen. Alleen als je met de infants wil spelen, is het prima.

Ik vind het wel een meer realistische manier van gameplay tov zonder en schattige build items al zou ik er niet de volle prijs voor betalen.