Simstopic #2

Zie de crash dan maar als een oldskool ervaring :yum:

1 like

Ik ben er net achter gekomen dat ik Sims 4 met al m’n 32 add-ons gewoon kan spelen op m’n Steam Deck :heart_eyes: echt top. Maar de laatste expansion die ik gekocht heb is eco living, dus ik loop echt mega achter en alle haren/kleding/meubels zijn best wel out dated. Wat is een leuke expansion om toe te voegen? Heb het helemaal niet meer gevolgd.

Ik mis dus:

|Snowy Escape
|Cottage Living
|High School Years
|Growing Together
|Horse Ranch
|For Rent
|Lovestruck
|Life & Death

Snowy eacape en high school years lijken me niet zo boeiend. Misschien growing together en/of life & death?

2 likes

Cottage Living sowieso. De rest zijn dure game packs

5 likes

+1 voor cottage living. Als je veel met kinderen speelt vind ik growing together wel leuk!

2 likes

Ik vind Growing Together niet veel toevoegen. San Sequoia is een oke stad en Kyle Kyleson is een hotte townie, maar qua gameplay valt het tegen. Alleen als je met de infants wil spelen, is het prima.

Ik vind het wel een meer realistische manier van gameplay tov zonder en schattige build items al zou ik er niet de volle prijs voor betalen.

Don’t. Infants zijn echt de hel.

Alleen een leuke toevoeging als je de 100 baby challenge wilt doen.

3 likes

Ja daarom gebruik ik de less eepy infants mod. Helpt een klein beetje :joy:

1 like

Is Cottage living ook wel leuk als je niet zo veel met die dieren hebt? Ik neem echt nooit katten of honden in zo’n family :joy: of is het misschien juist ook leuk icm met die paarden?

En ik speel wel vaak met gezinnen, dus ook kinderen. Dan voegt growing together wel iets toe?

Ze zijn nu allemaal in de sale dus dat is wel lekker.

Ik vind cottage living een hele leuke toevoeging. Ik gebruik niet altijd de dieren, maar wel veel van de build mode en de wereld die er bij komt is ook mooi!

Growing together vond ik ook een leuke toevoeging!

5 likes

Is het ook een beetje speelbaar daarop of moet je echt muis toetsenbord gebruiken?

Nou je moet niet verwachten prachtige huizen te bouwen met deze besturing maar ik heb een community layout gekozen en die werkt tot nu toe prima. Spel zelf draait ook heel soepel en gewoon op ultra settings, zelfs met zoveel uitbreidingen erop.

Heb nog niet mega lang gespeeld en ook maar met 1 sim, dus weet niet hoe het is om met een heel gezin te spelen. Maar heerlijk om dit gewoon op de bank te kunnen doen :heart_eyes: dat was vroeger echt m’n droom haha.

En via steam is ie f2p dus je kunt ‘m altijd even downloaden om te testen. Toen ik m’n EA account koppelde ging ie automatisch alle uitbreidingen die ik via Origin gekocht had installeren, dus dat werkt echt top.

2 likes

Nice dat klinkt goed!

1 like

Ik vind horse ranch echt een niet boeiende tegenvaller.
Snowy escape is best leuk om daar heen te gaan op vakantie, maar in het dagelijks leven voegt het voor mij niet veel toe
High school years is ook even leuk en geeft wel meer opties voor tieners, maar ik ga nu eigenlijk nooit meer met ze mee naar school.

Cottage living is wel leuk maar gebruik daar niet heel veel van.

Vind zelf life and death wel leuk maar heb die nog niet zo lang dus heb nog niet alles helemaal getest en gezien

En for rent is ook leuk. De mogelijkheid om een groot complex te bouwen en appartementen te verhuren vind ik erg leuk. En growing together vind ik ook leuk, infants zijn wel veel werk zo maar ik vind het wel echt iets toevoegen.

2 likes

Vertel mij hier meer over​:joy::heart_eyes:

2 likes

https://www.patreon.com/posts/tiny-mod-less-81748575
Ze janken minder :joy:

3 likes

Nou cottage living is aan het downloaden. Wel jammer dat eigenlijk alle expansions toch tegen lijken te vallen. Zonde dat ze al 11 jaar lang zo middelmatig aan sims 4 bouwen.

4 likes

Werkt dit ook irl??? (Asking for a friend) :grin:

1 like

Sinds de laatste updates sluit mijn sims soms opeens af als ik wil reizen, maar net ook gewoon terwijl ik aan het bouwen was op mijn eigen kavel. Ik blijf maar opslaan elke 5 minuten :mad:
Meer die hier last van hebben? Mods zijn up to date. Ik speel op een mac

Ligt het aan mij of zijn auto’s meer aanwezig? Bijvoorbeeld geparkeerd voor een huis.