Kijk even bij de bug reports. Misschien staat ie er tussen?
@keekie Eindelijk! Al zal het spel dan wel minimaal 2 maanden onspeelbaar zijn, omdat ze auto’s in al die werelden moeten plaatsen
Kijk even bij de bug reports. Misschien staat ie er tussen?
@keekie Eindelijk! Al zal het spel dan wel minimaal 2 maanden onspeelbaar zijn, omdat ze auto’s in al die werelden moeten plaatsen
Ah thx!
Alleen de afgelopen dag al tientallen meldingen, ik ben niet de enige
Deze teaser was te zien vandaag inclusief een zeer bekend geluidjen, dat kan maar één ding betekenen, morgen de grote update dus met inbrekers!
Ben benieuwd of het nog leuke game play brengt.
Ben benieuwd of het iets toevoegt
Business & Hobbies ziet er echt leuk uit! Je kan zelfs grachtenpanden bouwen en fietsen uit de gracht vissen hahaha!
Heb ook allemaal plannen voor winkels en bedrijven
Voor iedereen die de nieuwe pack gekocht heeft: hoe vinden jullie ’m?
Ik merk dat ik een beetje inspiratieloos ben in het spel, terwijl deze pack zich juist goed leent voor allerlei creatieve ideeën.
Heeft iemand nog een leuk idee voor winkels etc om met deze pack te spelen?
Ik vind hem heel leuk. Voegt wel echt wat toe als je het leuk vindt om iets aan huis te beginnen.
Mijn sim begon met een potion shop tijdens haar ontdekkingsreis als spellcaster, nadat ze de top had bereikt als spellcaster kwam ze haar partner tegen en hebben ze de boel achtergelaten en vertrokken naar Nordhavn. Nu werkt ze gewoon om wat poen binnen te harken en de andere is een underground bar aan het runnen. Net begonnen dus we hebben een bar en een dartbord, dus nog genoeg te doen. De andere sims heeft heel veel skills (lange levensduur aan en zat al als tiener op de universiteit) en wil straks cursussen aan huis gaan geven, maar als honden liefhebber wil ze straks iets van een doggy day care als ze ouder is. Zoiets is mijn plan voor nu.
Merk dat het mij weer veel speelplezier geeft. En genoeg ideeën nog. Een kids kamp met buitenactiviteiten, plantenwinkel, skating disco, kinderboerderij, wijngaard.
Vind alleen dat 5 activiteiten per business net te weinig zijn, hadden wel wat slots bijgevoegd kunnen worden.
Love it!! Ik moet denk ik gewoon weer wat inspiratie op doen, want volgens mij is de pack inderdaad heel leuk!
Ik heb hem net ook gekocht. Normaal wacht ik altijd tot de nieuwste pack in de aanbieding is maar dit keer kon ik het niet laten omdat ik al zo veel leuke ideeën tegen kwam
Same! Ik ben net begonnen aan een kinderboerderij met pottenbakkerij erbij op een groot landgoed in Chesnut Ridge. Helemaal weer zin om Sims te spelen
Ik had me voorgenomen 'm niet te kopen voor de volle mep, maar nu twijfel ik toch
Hmm ja, ik blijf wel even wachten tot de nieuwe patch update + ik heb geen zin om al mijn mods nu te updaten hahaha
Ik vind hem ook heel leuk, maar de gameplay ook wl veel. Ik speel eigenlijk al het liefst met 1 sim, en als je dan ook nog 22 dingen moet doen voor je business haak ik snel af. Maar ik ben ook wel meer een bouwer dan een speler eigenlijk.
Speelt hier iemand nog de Sims? Vanaf 20 juni is er weer een nieuw evenement met speciale items + de volgende uitbreiding wordt met feeën.
Ja, ik ben heel benieuwd wat het nieuwe pack precies gaat worden. Ben niet heel erg fan van de occults in de Sims dus ik weet niet of het iets voor mij gaat zijn maar misschien word ik verrast!
Bijna iedere dag nog . Maar ik ben vooral een bouwer, heb niet veel met gameplay. Een feeën uitbreiding lijkt me dan vooral leuk om dan van die dromerige boomhutten te maken enzo, maar voor de gameplay koop ik het niet.
Ik denk dat er leuke build buy items bij gaan zitten! De teaser ziet er leuk uit!
Ik speel sinds deze week met mods en voor de gein ook wickedwhims even uitgeprobeerd (uit nieuwsgierigheid maar vooral ook vanwege de anticonceptie), en toen ik mijn small business bibliotheek openende in mijn huis zat er ineens een klant zich op mijn slaapkamer af te trekken😬
Ik zit momenteel in een zieke Sims periode!
Koop nooit packs voor het volledige bedrag, dus ik heb erge zin in de feeën over ehm… 8 maanden ofzo! En hopelijk komt businesses & hobbies een keertje in de aanbieding.
Hahaha ik heb deze mod ook maar wel autonome sex uitgeschakeld, anders is het zo tering awkward. En ik heb Window Peeping ook meteen uitgezet
Heb wel direct een seksclub voor ze gebouwd waarin ze lekker los kunnen gaan