Ik vind hem heel leuk. Voegt wel echt wat toe als je het leuk vindt om iets aan huis te beginnen.
Mijn sim begon met een potion shop tijdens haar ontdekkingsreis als spellcaster, nadat ze de top had bereikt als spellcaster kwam ze haar partner tegen en hebben ze de boel achtergelaten en vertrokken naar Nordhavn. Nu werkt ze gewoon om wat poen binnen te harken en de andere is een underground bar aan het runnen. Net begonnen dus we hebben een bar en een dartbord, dus nog genoeg te doen. De andere sims heeft heel veel skills (lange levensduur aan en zat al als tiener op de universiteit) en wil straks cursussen aan huis gaan geven, maar als honden liefhebber wil ze straks iets van een doggy day care als ze ouder is. Zoiets is mijn plan voor nu.
Merk dat het mij weer veel speelplezier geeft. En genoeg ideeën nog. Een kids kamp met buitenactiviteiten, plantenwinkel, skating disco, kinderboerderij, wijngaard.
Vind alleen dat 5 activiteiten per business net te weinig zijn, hadden wel wat slots bijgevoegd kunnen worden.