De eerste keer dat ik WW gebruikte, lag Judith Ward in de wc van de lounge te batsen met een gozer. Ik wist dat dat kutwijf aandachtsgeil was, maar dit overtrof alles.
EINDELIJK!!! NA 11 JAAR HEBBEN ZE MEER NAMEN VOOR TOWNIES!
Fucking hell EA
Heeft iemand het nieuwe pack al gespeeld? Kon me niet inhouden en heb het net gekocht, hij is nu aan het downloaden. Ben ondertussen op Pinterest even inspiratie aan het opdoen voor een āenchanted cottageā. Helemaal zin om te bouwen! De hele gameplay met feeĆ«n trekt me dan weer helemaal niet zo aan. Weet ook eigenlijk niet of ik dit uitbreidingspakket verder nog veel ga gebruiken dus misschien zonde van mijn ā¬40,- maar lig op het moment veel op bed doordat ik net geopereerd ben dus ik verveel me
Ik heb hem al! Maar ik moet zeggen⦠hij valt me tegen. Niet in layout of spel, maar mijn mods en cc werken niet mee en de game crasht vaak. Echt heel jammer want had zoān zin om ermee te spelen maar dit verpest echt het speelplezier. En ik vind mijn sims echt lelijk zonder cc
Ooh shit! Dat kom ik online wel meer tegen inderdaad. Voornamelijk tijdens de gameplay of ook met bouwen?
Bij mij is hij nu net klaar met downloaden dus we gaan zien hoe hij het op mijn pc doet
Nee het trekt me niet, ik speel ook niet met weerwolven dus misschien in een aanbieding.
Beide eigenlijk. Soms wil hij helemaal niet laden, en soms wil hij tijdens gameplay niet wisselen van lot.
Ik heb nu even al mijn cc en mods in een andere folder op mijn pc gezet, want zelfs met mods uitgeschakeld deed hij het niet. Nu lijkt het wel te werken, dus dan maar even bouwen met lelijke Sims
Het schijnt wel vaker voor te komen bij nieuwe EPās trouwens, en dat wordt uiteindelijk ook wel weer gefixed met updates enzo, dus ik heb nog goede hoop.
Ahh, maar de kleding en meubels van weerwolven zijn zo leuk!
Ik heb weerwolven wel maar speel niet dus vandaar dat ik nu ook denk, ik wacht wel.
Ohh, ik dacht dat je hem niet had omdat je daar sowieso niet mee zou spelen, sorry!
Ik vind de builds die ik online gezien heb echt wel tof, maar de meeste items zijn voor mij te veel en passen helemaal niet bij de stijl die ik normaal bouw. Er zitten wel een paar dingen tussen die ik tof vind. De losse plantjes en potjes vind ik echt fantastisch! Dus misschien dat ik hem ooit koop als hij in de aanbieding is.
Daarom speel ik de Sims zo weinig nu. Er zijn te veel updates die mods en cc crashen. Zou zoveel handiger zijn als EA gewoon een eigen workshop had net als op Steam
Je kunt die plantjes dus ook zelf kweken! Vind ik wel een leuk aspect. En naast het hele fairy thema is er ook een meer groen/planten thema en dat past wel weer bij sommige van mijn builds. Ik ben nu een rags to riches begonnen in de nieuwe wereld en wil door planten te kweken mijn geld verdienen.
Ik ben trouwens meer een bouwer dan een speler, maar vind het wel leuk om alles te ontdekken. Misschien kunnen we weer wat builds van elkaar delen hier? Vond ik altijd wel leuk om te zien! Alhoewel ik de laatste tijd veel met cc heb gebouwd en dat het nu even niet doetā¦
Oh tof! En een goed idee om op die manier je geld te verdienen. Ik heb de challenge gespeeld als schilder, maar merk dat ik dan echt afhaak als ik goede schilderijen kan maken. Dan hoeft de rijkdom verder niet eens echt meer. Maar gameplay vind ik sowieso minder leuk als bouwen. Zeker de super natural packs trekken me niet, meer de dieren.
Maar leuk om wat builds te delen! Heb wat dingen in mān hoofd zitten, maar nog geen tijd gehad om ze te maken (want 1000 hobbies en te weinig tijd). Als ik zover ben, zal ik wat posten.
Was jij het nou die wel eens streamde op twitch?
Ja, klopt! Tot even geleden regelmatig gestreamd, maar toen ging er vanalles kapot en moest ik alles opnieuw installeren om weer fatsoenlijk te streamen en daar heb ik tot nu toe nog geen zin in gehad om te doen .
Ik heb ook nog wel builds zonder cc, zal vanavond even kijken en wat screenshotten!
Heb nu een aantal keer gespeeld deze week en er lijken bij mij weinig bugs in te zitten gelukkig. Het is goed speelbaar.
Heb wel een leuk huis gebouwd al zeg ik het zelf! Alleen nog maar de buitenkant, inrichten moet ik nog aan beginnen.
Blijft alleen zo stom dat je de onderkant van daken niet kunt kleuren
Wat vinden van Life and death? Ik twijfel ook aan de nieuwe pack want die huizen zien er zo leuk uit maar gezien de bugs moet ik er misschien mee wachten tot het in de sale komt
Life and Death is leuk, maar wel erg beperkt tot de wereld qua activiteiten. Heb het helaas niet veel kunnen spelen, omdat de Sims nu gewoon te buggy is. Maar als je hem in de sale kan krijgen of goedkoop ergens anders kan kopen dan raad ik het zeker aan!
Wereld is leuk, build-buy is leuk. Kleding past qua stijl goed bij dat heksen pack en kristal creaties. Cryptes verkennen is ook best leuk. Begrafenissen heb ik niet gedaan want sims gaan bij mij niet dood.
Ik vind L&D tof. Leuk genoeg om aan te schaffen in de sale (ik koop nooit packs voor de volle prijs) en zit zeker wat goeie gameplay in. Begrafenissen gebruik ik nu standaard als iemand in mijn familie doodgaat en dat geeft echt een extra dimensie.
@Fixerupper erg mooi geworden dat huis!! Heeft iemand tips voor leuke videoās over de elfjesuitbreiding? Ik wacht nog een paar maanden met kopen, maar ik ben wel al erg benieuwd (zowel BB als gameplay)