Ook nu na de update?
Ja nog steeds maar na het verwijderen en opnieuw installeren is het goed gekomen. Nu alleen de toverboon missie oplossen. Die wil niet ![]()
Ik sla mijn Sims heel obsessief elke 10 minten of na een grote gebeurtenis of verbouwing op omdat hij met regelmaat crasht, maar nu crasht hij ook tijdens het opslaan ![]()
Heeft iemand hier eigenlijk inzoi al gespeeld en wat vinden jullie ervan?
Niet gespeeld, maar is het geld ook zeker niet waard! Krafton is shady as fuck
Ohh, hoezo dan?
Expres een game uitbrengen dat maar voor 25% af is onder het mom van early access. Dit terwijl het bedrijf een miljardenbedrijf is en dus geen early access release nodig heeft. Het resultaat is een enorm laag aantal actieve spelers die kwaad worden als je ook maar een beetje commentaar op het spel hebt.
En ik geloof ook geen drol van de excuses rondom het gebrek aan LHBTI townies.
Not Malcolm heeft aardig wat filmpjes gemaakt over Inzoi
https://youtube.com/@notmalcolm?si=q_8SKUvkj1uqRzrx
Oh jeetje, ik zie nu op reddit idd allemaal topics die juist heel lovend over het spel zijn en verbolgen over enig kritiek.
Thanks! Ben blij dat ik hem niet direct gekocht had want ik was er wel benieuwd naar.
Geen bands, maar een vakantie pack. Werd al een paar weken geleden verteld, maar ik hoopte dat de kalender hintte naar bands.
Ik hoop vooral dat ze snel komen met een nieuwe update
. Sinds de update van eergisteren is het spel onspeelbaar. Onder de laatste post van the Sims op insta gaat het helemaal los
Haha ik ging het nav je post even opzoeken maar idd ze zijn niet mals
Oh, wat stom! Bij mij gelukkig geen problemen. Ik heb juist het idee dat de infants bug eindelijk is verholpen. Of het ligt aan mijn game, haha.
Alleen de nieuwe pack selector doet het niet. Als je die niet gebruikt merk je vrij weinig van de nieuwe bug.
Maar alle oude bugs zijn niet gefixt. Dus For Rent fuckt nog steeds met je save.
Ik ben weer ff in een Sims fase beland en dan koop ik ook ineens weer allemaal dlc erbij
dus heb net High school years gekocht. Nu mis ik alleen nog For rent en die nieuwe met de feeën. Hoe leuk is die laatste als je niet van occult houdt? Ik heb weerwolven en vampieren ook maar doe er niks mee verder, alleen de meubels en zo gebruik ik daarvan, maar een expansion pack lijkt me wel uitgebreider?
Ik moet toegeven dat ik een beetje spijt heb van de laatste EP. Ik ben niet zo van de occult en gebruik er dus ook bijna niets van. De wereld is wel mooi, maar ook erg fantasy en daar kan ik dan toch net niet voorbij kijken.
Ah ja jammer. Ik denk dat ik er ook te weinig gebruik van zal maken. Heb je For rent toevallig ook?
Geen For Rent kopen! Die fuckt met je saves
Ook met nieuwe saves? Ik ben zo iemand die elke maand een nieuwe save/legacy start, dan een week elke dag speelt en dan weer weken niet zeg maar.
Wat doet hij dan?