Simstopic #2

Ik heb nergens last van met For Rent, heb ook al heel veel appartementencomplexen enzo gebouwd en speel daar ook veel mee. Het is één van mijn lievelings DLC geworden!

Ik heb wel een vrij goede game-PC; heb het gevoel dat het een pack is die voor veel computers te zwaar is.

1 like

Oooh hmmm, ik speel op een steam deck. Die trekt het spel + een heleboel dlc wel prima op ultra, maar zou het niet per se een goede game PC noemen haha.

1 like

Oh wow ik wist niet eens dat het daarop kon! Je kan het zelf het beste beoordelen denk ik, als hij al een beetje laggy is met lange laadtijden dan schijnt For Rent wel echt de doodsteek te kunnen zijn.

Zo jammer dat je packs niet even kan uitproberen

Ja, dat werkt echt verrassend goed op de steam deck! Echt heerlijk om Sims te spelen in bed of op de bank :heart_eyes:

1 like

Geen idee, ik speel meestal maar 1 generatie (want geen geduld) en merk er zelf niks van. Maar legacy spelers krijgen wel save errors. En er zijn iets van 39 bugs waarvan amper de helft nu een fix voor is gevonden

2 likes

Omg hebben jullie het nieuws al gelezen dat Adventure Awaits voorlopig de laatste EP is? Kennelijk gaat EA zich focussen op het fixen van het spel, omdat de spelers te weinig uren spelen :joy:
Wel jammer, want ik wacht al 10 jaar op een muziek/bands pack en een model pack. Gelukkig is er hoop, want Maxis Europe gaat zich op de EP’s focussen.

2 likes

:joy:
Ik speel al een tijdje niet echt, om andere redenen. Maar met wat ik soms hier en op reddit lees vind ik het niet gek als sommige bugs die maar niet opgelost worden, en de bugs bij nieuwe updates het speelplezier eruit halen.

3 likes

Wie gaat de nieuwe pack kopen? Ik vind het er leuk uitzien, maar ik moet sterk blijven!

Ik zeg altijd dat ik wel wacht, maar als de pack dan uitkomt ben ik toch te nieuwsgierig en koop ik hem alsnog.

Ik vind het wel leuk dat ze EApartners hebben gevraagd om de builds te maken voor de nieuwe buurt!

2 likes

Doen ze toch al sinds Snowy Escape? Ik zou het leuk vinden als ze een paar vragen voor refreshes. Sommige huizen van de oudere packs missen toiletten en deuren :smiling_face_with_tear:

EA gaat waarschijnlijk verkocht worden aan investeringspartijen, waaronder die van de schoonzoon van Trump en het Saudi-Arabische investeringsfonds :neutral_face: ik ben heeeel benieuwd wat er nu met de Sims franchise gaat gebeuren…

Saudi Arabia’s Public Investment Fund has been implicated in several human rights issues, both domestically in Saudi Arabia and through its international portfolio. According to Human Rights Watch, the Saudi Crown Prince Mohammed bin Salman (owner of the trillion-dollar Saudi PIF) has been responsible for overseeing the murder of journalists, the use of migrant slaves and the forceful eviction and genocide of native tribes in mega-projects such as NEOMs The Line, the opression of women and female activists, and the imprisonment and execution of LGBTQ+ people in Saudi Arabia. Human Rights Watch have linked the investment fund and the Crown Prince to several political assassinations and the continuation of the war against Yemen and the bombing of civilian populations.

Nouuu dan kunnen ze echt de tyfus krijgen

4 likes

Oh nee :sob:

1 like

Ik heb weer gelezen/gehoord dat ze vooral interesse hebben in de sportgames en niet zozeer in de andere games.
Laten we hopen dat Maxis door een ander bedrijf wordt overgenomen. Plz plz plz, want Maxis Europa bestaat nog niet zo lang.

1 like

Goedemorgen allemaal!
Koop vandaag niet Adventure Awaits. Don’t buy packs for a broken game :blush:

2 likes

Jaa, da’s waar ook. Denk dat het me nu pas opvalt omdat een voor mij bekende builder er bij zit.

En ik zou het echt zo jammer vinden als de Sims door zo’n overname verwaarloosd wordt. Zou het bijna gaan boycotten als het in handen komt van die mensen :cry:

3 likes

mijn tactiek ‘altijd wachten tot de sale’ heeft me nog nooit verraden wat dat betreft :grimacing: bijna nooit bugs

Ik vind hem er wel echt heeel leuk uitzien, vooral het getaway aspect waarbij je een soort activiteitenprogramma kan opstellen. Ik zie meteen een soort Expeditie Robinson voor me

2 likes

De nieuwe kit ziet er zo leuk uit. Helaas boycot ik EA nu.
Free Maxis!

1 like

Gebruik je de cheat voor meer dan 6 appartementen?

Sims Mobile stopt ermee. Who’s next?

En ik ben echt teleurgesteld, maar niet verbaasd dat zoveel grote EA Creators geen actie ondernemen.
‘Ik kan niet stoppen met de Sims, want ik verdien er geld mee.’ STFU! Vooral Lil’ Simsie die gewoon een miljonair is.
En dan zijn er ook nog creators die dit weekend bij een event reclame voor de Sims maakten? SHAME SHAME SHAME

4 likes