Oehlalalaaa, ik ben echt zo benieuwd hoe dit af gaat lopen…
Paralives is 6 maanden vertraagd ![]()
Erg jammer, maar ik heb liever dat dan een Inzoi 2.0
En dit is nu Project Rene:
Janken. Gelukkig boycot ik nog steeds EA al vind ik het wel lastig. Wil nog heel graag een paar packs kopen.
Project Rene ziet eruit als de spellen die ik op de familiecomputer speelde toen ik 9 was
WHAT THE FUCK?!
Ok, de kinderkamer is wel geinig, maar waar de fuck is Maxis mee bezig?!
Maar echt!? WIE keurt dit goed ![]()
naast alle controverse dan ook nog zo’n pack uitbrengen.
Ben echt blij dat ik de Sims boycott. Jeetje nina, wat een ellende is dat spel geworden. 5 euro betalen voor een lipstick ![]()
Ik heb het al jaren niet meer gespeeld maar proberen ze nou nog steeds geld te verdienen over de rug van creators die (wel) mooie CC maken ![]()
Yes! Laatste kans om nog wat geld te verdienen sinds de overname
wow gewoon precies de Sims 3 marketplace maar dan laten ze anderen het ontwerpwerk doen ![]()
Ik denk dat dit ook misschien betekent dat het einde van Sims 4 in zicht is? Bij bijv Baldur’s Gate 3 was het moment dat ze de boel officieel opengooiden voor mods, ook het moment dat ze zelf klaar waren met dingen ontwikkelen voor de game.
Heb het vermoeden dat de nieuwe MAGA + Saudi-Arabische bazen van EA niet meer heel veel geld aan willen gooien tegen een queer friendly game die vooral populair is bij vrouwen
edit: omg de CC creators krijgen maar 30% van de opbrengst ook. Crimineel
En de producten moeten aan hele strenge eisen voldoen. Dat zou logisch zijn, maar een beetje hypocriet van Maxis aangezien zij ons deze shit gaven:

Even terug gezocht en in 2021 vroeg iemand hier of Paralives dan eindelijk uitkomt. Nou 5 jaar later, jawel. 25 mei komt de early acces.
Wie gaat het kopen?
De artstyle van de personages is niet zo mijn ding, en ik vind ze er in de gameplay ook heel stijfjes uitzien. Maar de build & buy mode ziet er dan wel weer geweldig uit. Dus ik wacht even de YouTube reviews af (waar er ongetwijfeld honderden van komen) of het echt zo top is, maar dan ga ik het zeker wel proberen ja!
Sowieso
Alles om EA dwars te zitten ![]()
![]()
Ik nog niet maar dat komt omdat ik nu geen tijd heb om te gamen. Denk in de toekomst wel!
Wow, ja! Ik was het alweer helemaal vergeten.
oké ik kom hierop terug, ik ga voor de Early Access na één youtube review te hebben gezien haha. Ik vind het er echt fantastisch uitzien
Ja same. Heb er nu geen tijd voor maar heb precies deze video gezien en ben verkocht
. Vooral omdat updates en dlcs gratis gaan zijn!
Aah had heel lang niet meer naar Paralives gekeken maar vandaag komt ie dus uit in early access en hoop toch stiekem dat ie een beetje werkt op de steam deck.