Simstopic #2

Dat ik er hier moet achter komen dat de vader van mijn kinderen in het geheim is getrouwd???!!!

Hehe maar komt de optie om hem bij je te laten intrekken niet in beeld als je op hem klinkt? Anders kan je via wereld bewerken doen en hem verhuizen naar jouw huis. Bij mij woonde hij in oasis spring.

Edit: @Crystalfire zulke leuke screenshots :heart_eyes: houd daar echt van haha.

9 likes

Als je testingcheats true in de cheatbalk typt en met shift op een willekeurige sim klikt zie je de optie aan huishouden toevoegen, makkelijkste manier als het spel irritant doet.

(Btw ook handig als een sim vastloopt en reset sim niet werkt. Magere Hein bleef na de dood van m’n kat de hele dag stilstaan in huis en resetten werkte niet. Dus hem toegevoegd aan huishouden en via zelfde manier weer eruit geknikkerd, toen ging ie wel meteen weg)

3 likes

Rags to riches heb ik nu wel uitgespeeld geloof ik.
En dit vooral door gewassen verkopen + af en toe een schilderij.
rtr

12 likes

De nanny wil volgens mij graag een flesje aan mijn peuter geven :joy:

8 likes

Dakterasje!

14 likes

sims2 :heart: :heart:

1 like

Je zou zo een bundle kunnen doen? Dan heb je sowieso korting

1 like

Ben sowieso benieuwd wanneer er weer korting komt. Ik moet get together & eco lifestyle nog en dan heb ik alle EP’s! (gamepacks maar 3 haha en accessoires maar 1 helaas). Ben ook zo benieuwd hoeveel packs er nog komen voordat sims 5 uit komt.

1 like

Ik ook, maar dan voor cottage living en het interieur pakket! Rond black Friday is er sowieso korting, maar misschien nog wel eerder, geen idee.

1 like

Ik denk dat er wel eerder korting is, maar dat cottage living dan nog niet afgeprijst is

1 like

Ik heb vorige week nog ecologische leven kunnen bestellen via Amazone voor maar €15,99! Het werd geleverd in een hoesje met code. Helaas staat het nu weer voor het dubbele te koop. Weet niet of Amazone vaker aanbiedingen heeft voor sims 4 of dat ik gewoon geluk had. Denk het laatste :see_no_evil:

Ik wilde het nog tippen, maar nadat ik mijnes had besteld was die niet meer beschikbaar voor €15,99

Dus hier heeft echt niemand wat aan. Ben gewoon ff aan flexen met mijn sims 4 Ecologische leven voor €15,99 :laughing::laughing:

7 likes

Er was vroeger zo’n sims 3 forum hahaha en mensen hadden daar hele verhalen bedacht en postte dan screens van de sims en vertelden dan vaak een heel verhaal erachter. Kenden jullie dat/lazen jullie daar mee? :joy:

7 likes

Jaaa! Dat herken ik wel! Vond altijd zo leuk om die verhalen te lezen. Waren echt soort soaps :laughing:

1 like

Wow lekker bezig! Ik doe volgens mij echt iets verkeerd, want heb een grote tuin en alle planten zijn perfect. Verkoop ook alles op zaterdag, dus met die +10% en alsnog is dat wekelijks ‘maar’ rond de 15.000. Wat voor planten etc heb jij allemaal?

1 like

Een tip! Voordat je verkoopt met 10% winst, onderhandel met de kraamverkopers, ik heb nu al 2 keer met 25% winst verkocht. Dat onderhandelen werkt dus niet alleen voor het kopen maar ook verkopen.

1 like

sims2.PNG

sims1.PNG

Superverkoop gaat hier altijd in delen. Dit is de dagopbrengst. En nu vooral luiheid dat ik die bosbessen/frambozen nog niet weghaal.

8 likes

Wat zijn doodsbloemen joh?

Een kruising van orchidee en granaatappel, je hebt dat nodig voor ambrosia. Orchidee en granaatappel krijg je door te enten

2 likes

Oh wauw ik heb nog nooit ambrosia gemaakt haha maar mijn sim is net een oudere geworden dus miss wel tijd om te doen

1 like

Ik ook niet hoor, teveel moeite hahaha