M´n baby heeft de hele avond geslapen dus ik heb eindelijk weer uren achter elkaar kunnen spelen
Het meest blij ben ik met mijn fotomuur en m´n woonkamer muur:
.
.
M´n baby heeft de hele avond geslapen dus ik heb eindelijk weer uren achter elkaar kunnen spelen
Het meest blij ben ik met mijn fotomuur en m´n woonkamer muur:
Ik dacht je Sims baby😭wilde bijna zeggen huur gewoon een au-pair in.
Haha nee baby’s en kinderen in de Sims zijn zelfs nog meer moeite dan de echte maar deze real life baby heeft het me gegund vandaag
Nou doe mij maar een Sims baby die zelf naar het kinderdagverblijf teleporteert wanneer je het huis verlaat
Deze zomer komen er nog een kit en een pack update
Jemig, hoeveel kits en andere uitbreidingen gaan ze nog uitgeven voordat de Sims 5 komt. Vind packs etc wel leuk maar het idee dat over een jaar ofzo de Sims 5 er is en die wil ik dan natuurlijk en dan voelt het zo zonde van het geld (oké tis überhaupt mega duur als je optelt wat alles bij elkaar kost)
Ja vind die kits en dergelijke ook niks aan. Kom gewoon met een EP of misschien GP maar al die kits
Oh wel sale!
Random screens.
Heb de laatste dagen in andere werelden met andere uitbreidingen geprobeerd te spelen (had namelijk university, snowy escape en vampires gekocht), maar ik kom echt terug bij cottage living en henford-on-bagley gewoon. Veel te leuk!
Ah top, dank je!
Zo chill die sale. Ben aan het bedenken wat ik wil gaan halen. Denk aan jaargetijden en die gamepack over opvoeden
Seasons moet echt ja echt een toevoeging!
Jaa seasons is echt leuk! Maakt sowieso tuinieren wat lastiger en ik vind de dingen als sneeuw regen etc het spel ook echt leuker maken
Bleh mijn sims bugt wel echt vaak laatste tijd met Magere Hein, dat ik niet kan opslaan omdat er een ‘sim doodgaat’ nobody dying maar Heintje blijft daaagen op mijn terrein zwerven. Toevoegen aan familie en dan verwijderen lukte vorige keer wel, maar dit keer niet. Dus heb net moeten afsluiten zonder op te slaan, uuuren progressie weg. Kut zeg.
Ooh nice! Ik ga van het weekend city living, outdoor retreat en de wasmachines aanschaffen met de korting
Ik heb een modern huis gemaakt voor mijn Sim die als vrouw in de tech wereld carriere maakt.
Ze heeft een soort bachelor huis met, geïnspireerd door een filmpje van deligracy, een kelderverdieping heeft waar wel licht naar binnen valt doordat de grond erom heen deels is uitgehakt.
Is iemand goed in landscaping en dan vooral hoogteverschillen aanbrengen? Is het mogelijk om echt een schuine aflopende grond te maken? Ik wilde bv de fietsen wat lager neer zetten, maar kreeg het niet schuin. Nu staat het er leuk maar kan ze de fietsen niet pakken
Leuk interieur! vooral je kelder
Oo wow, goede tip! Dank je wel!
@Leverworst wow, echt grote opbrengst! En ik zie al waar het misgaat bij mij haha, ik heb heel veel planten die echt maar 3/4euro waard zijn, zoals spinazie etc. Dus even wat meer planten oogsten die wat meer opbrengen!
En Oo Jaa @Doperwtje ik ben om haha, ik ga jungle avonturen kopen met deze sale hehe. Wil die avocado’s!
Ik heb voor het eerst eindelijk eens Newcrest volgebouwd. Echt m’n best gedaan om de leukste dingen uit de gallery te zoeken haha. Mijn favo sims builder is echt lilsimsie, zoveel perfecte huizen en niet zo over the top (en geen CC), allemaal vrij “Maxis” geschikt. Ik kijk ook echt altijd elk youtubefilmpje van haar.
Ben echt weer zooo verslaafd, zit elke dag urenlang te spelen god
Wow hoe doe je dat?? Als ik daar met een gezin speel en een ander gezin wil spelen ben ik dat eerste gezin alweer kwijt. Alsof ik meerdere spellen tegelijk speel ofzo. En download je die bar enzo?
Huh dat kan gewoon, eerst het spel waar je familie in zit laden en dan gewoon werelden beheren. Doe ik zo vaak, ik speel altijd families door elkaar in 1 savegame. Ook als ik zo ver ben als nu en er te weinig kinderen zijn in de stad, ga ik tussendoor ff random stelletjes kinderen laten maken en dan weer terug naar mn eigen familie. En ja heb op de galerij gewoon vanalles leuks gezocht, op kaveltype (particulier, bar, disco, spa…) maar ook op kavelgrootte zodat je precies een kavel hebt die mensen bedoeld hebben voor dat stukje grond.