Simstopic #2

Hier isie!!!

3 likes

Wat zijn er veel bouw opties bijgekomen sinds de laatste keer dat ik speelde. :scream: Alleen al met het neerzetten van wat muren ben ik nu al een uur bezig hahaha.

En dan heb ik pas dit haha. Dak doe ik denk pas als ik alle kamers ingericht heb. Straks heb ik nog een verdieping nodig. :rofl:

5 likes

Ik heb ook gebruik gemaakt van de sale en heb nu in de natuur, wasgoed en stedelijk leven er bij :partying_face: ff downloaden en dan spelen :partying_face:

3 likes

Als je op de boekenkast klinkt en op ‘openen’ klikt, dan moet ie daar tussen staan! Moet je ‘m nog even naar je sims’ inventaris slepen.

Jaa zo is het gelukt! Dank!

1 like

Ik ben ook weer begonnen met simsen nadat ik de nieuwe uitbreiding zag… Oooo wat is die leuk!
Ik heb tot nu toe alleen nog maar kippen, en mijn haan en kip hebben een kuikentje gekregen :heart_eyes:

Hier wat screenshots voor de liefhebbers:

Samenvatting

Ik heb het eerste boerderijtje een beetje veranderd aan de binnenkant :slight_smile:

Zal nog wel wat actie screenshots plaatsen als jullie dat leuk vinden :slight_smile:

18 likes

Oh meh. Had een sim waarmee ik lekker landelijk leven aan het ontdekken was. Had inmiddels een leuk klein boerderijtje, dieren en heel veel perfecte gewassen. Ook veel zeldzame.

Flashforward, ik dacht hmm laat ik een leuke cottage vanuit de gallery downloaden want was zelf een beetje inspiratieloos met verbouwen. Nu ben ik dus echt al mijn gewassen kwijt… meh. Echt super dom :sweat_smile:. Van een enkele had ik nog 1 of 2 dingen in mn inventaris maar de rest ben ik dus echt kwijt. Ongedaan maken of het spel niet opslaan had ook geen zin. Baal er echt van :unamused:

Ik ben inmiddels maar bezig met een soort legacy challenge denk ik. Generatie 1 is nu dood en leefde op de boerderij in Henford. Toen met hun oudste dochter naar de uni geweest en afgestudeerd (volgens mij nooit zo lang volgehouden, echt lekker beginnen op hoog carriereniveau + moneyz!) En nu speel ik in Newcrest waar ik aan generatie 3 zit.

Screens

18 likes

Spa Day, want die krijgt binnenkort een update! Vind ook de sportkleren heel leuk en ga vaak naar de sauna en yoga

2 likes

Ik vind spa day ook leuk! Ook heel leuk om een spa te bouwen, vooral in combinatie met snowy escape en courtyard oasis.

3 likes

Oh we hebben hetzelfde huisje volgens mij. Maar die van jou is zo ruim ingericht. Ik kom echt plek tekort voor alles. Zucht nu ga ik dus weer alles veranderen haha.

1 like

Ik vind de reistijd in sims universiteit echt klote. Ze gaat van huis als ze de melding krijgt dat school of training over een uur begint en ze is altijd te laat. Echt jammer want daardoor haal ik ook regelmatig een 4 terwijl ik veel studeer en het huiswerk/essay/presentatie maak

9 likes

Geheime studentenvereniging?? Vertel me meer! Ik zit ook nog op voetbal en bij de knappe koppen (al ga ik daar nooit heen) maar ik cheat met behoeftes… ik krijg het anders echt niet voor elkaar. En een essay schrijven zonder computer thuis is ook heeel handig

1 like

Sims 4 Uni vind ik idd ook stressvol, alleen maar bezig met huiswerk, behoeftes hoog houden & de wachttijden naar de les lopen… Eerste wat ik ook altijd doe in studentenhuis is een mini keukentje maken en overal laptops neerknallen op de bureau’s. En je moet ook teveel vakken halen voor een diploma, duurt te lang, meestal zijn ze jongvolwassene helemaal voorbij als je eindelijk klaar bent. Het is voor de rest wel echt een leuke pack maar de uitvoering had gewoon veel beter gekund.

3 likes

Ik zet de levensfase in gameplay nu standaard op lang als ik university gebruik, dan zijn ze niet die hele jongvolwassen fase al voorbij aan het einde. Je kunt het daarna ook weer aanpassen als je wil

2 likes

En mijn probleem nu: ik ben afgestudeerd en moet nu uit mn studentenhuis maar ik heb maar 60 simoleons… dus nu kan ik nergens heen. Spel klaar, fijn :joy: als iemand weet wat nu dan hoor ik het graag

Qua keuken kan je ook een koelkast en magnetron halen bij de zuil en je kan tuinsalade maken dus dat heb ik wel overleefd, maar gebrek aan computers is irritant

3 likes

Kan je misschien je sim laten intrekken bij iemand anders? Als huisgenoten zeg maar

Dat heb ik gedaan en toen waren al haar vaardigheden weg. Haar diploma, alles. Heb nu met freerealestate on een kavel kunnen kopen en ga nu maar cheaten voor geld hahah jeetje wat een gedoe

Is van de gallery van lilsimsie! Zij bouwt echt mega leuke huizen, vooral van die suburban gezinshuisjes. (Ook allemaal gerenoveerde kavels die ik ook allemaal in m’n wereld heb, verbeterde sportscholen, nachtclubs, parken etc!)

Andere aanraders voor huizen op de galerij zijn trouwens van AvelineYT en Simlicy, echt zo mooi.

7 likes

O no! Echt balen inderdaad