Sinds de laatste update kunnen mijn Sims niet meer op cc stoelen zitten. Heb geprobeerd het te verhelpen door s4s te gebruiken maar dat helpt helaas niet. Heeft iemand tips?
Hier helaas geen tips, had hetzelfde probleem… uiteindelijk de stoelen maar weggehaald en vervangen door stoelen uit het spel.
Oh ik wist helemaal niet dat er een geheime studentenvereniging bestond, wat tof. Ik probeer nu mijn sim lid te laten worden, of ja uit te laten nodigen. Ik cheat wel met behoeftebalkjes anders is studentenleven niet te doen.
Relatable content irl!!
Ja dat had ik ook haha. Daarom had ik als eerste de muur tussen de keuken en woonkamer gesloopt. Was gelijk een stuk ruimer
Op deze site staat wat meer info en foto’s The Sims 4 Industrial Loft Kit: Official Announcement & Assets Ik ben ook nog niet echt enthousiast.
Wow dit hadden we nog niet
Ik heb hetzelfde met snowy escapes. Ik had me daar heel erg op verheugd, vond het wel even leuk maar gebruik de wereld/gameplay nu eigenlijk nooit meer. Meubels wel regelmatig trouwens.
Maar cottage living is echt zooo leuk! Ik denk dat ik die gameplay en wereld regelmatig zal blijven gebruiken hoor.
Ik zat al te wachten op een nieuwe video met een analyse over de kit en ja hoor, net geupload. Vind het er wel leuk uitzien maar echt niet bijzonder.
Al die kits maken ze daar echt winst mee?
Vind het niks, daar hebben we CC voor.
Die thumbnail… I can’t
@Nysmn ik heb de Country Kitchen Kit toen nog niks over Country Living bekend was
Oh en de Throwback Fit Kit voor het hoedje
Jup, cringe. Zoals bijna alle grotere youtubers tegenwoordig. Ik probeer er maar doorheen te kijken, want haar persoonlijkheid vind ik wel leuk.
Oeh die muur gaat er dus ook uit bij mij haha.
Welk huis is dit? Een van de EA huizen uit de pack?
Ja is het huis uit de cottage living pakket. Het huis heet Cordelia’s Secret Cottage.
- Sim in het huis zetten
- Zolderse decoratiekist kopen in build mode
- In live mode op de decoratiekist klikken en dan krijg je de optie om decoraties te verwijderen.
Geïnspireerd door James Turner ben ik nu het penthouse in de stad (city living) aan het ombouwen naar 3 lofts(loften?) voor 3 verschillende sims met allemaal eigen balkon en een gemeenschappelijk zwembad.
Appartement voor Sim 1 (Beroemde DJ, arrogant, romantisch) is bijna klaar, ben voor een industriële look gegaan.
Appartement 2 wordt voor een vrouw, nog geen eigenschappen en storyline bedacht maar het appartement is rommelig en geel-roze
Appartement 3 wordt ook voor een vrouw, beginnende social media ster in een heel klein appartementje. Maar die moet ik nog helemaal bouwen.
Ziet er gaaf uit! Laat je ze dan als huishouden samen wonen of als huisgenoten?
Weet ik nog niet zo goed! Ik vind dat ze in de Sims 4 eigenlijk te weinig autonoom ontwikkelen (zoals in de Sims 2 en 3 dacht ik wel, dat als je er niet mee speelt hun leven gewoon doorgaat zeg maar) om als huisgenoten te spelen. Dus dacht misschien aan 1 gezien maken en dan elke dag met een andere Sim ofzo en de andere twee negeren? Ben alleen bang dat ze daar te dom voor zijn, zichzelf niet verzorgen en dan dood gaan Dan zijn huisgenoten weer makkelijker
Ooh grappig haha, ik speel juist nooit met het penthouse en altijd met appartementen! Vind veel van de appartementen ook echt veel te groot dus maak ze dan kleiner met hele hoge platforms. Alleen heeeel irritant dat je de voordeur en ramen (zonder mods) niet kan aanpassen. Daarom ging ik nu voor het penthouse.