Simstopic #2

Het influencer appartement. Storyline: ze heeft zichzelf in het luxe loft complex gebluft zodat ze mooie beelden heeft voor de vlog en kan doen alsof haar leven fantastisch is. Alleen nog een spon deal nodig om de keuken en slaapkamer op te knappen. Niet dat het erg is, want haar YouTube studio ziet er piekfijn uit en wat je in de vlog ziet is het enige dat telt, toch? Ze heeft zelf geen geld om alles op te knappen want met gratis kleding en make-up kan je de aannemer niet betalen.

Samenvatting

Derde appartement wordt voor een Scandinavische interieurdesigner (het was al af maar wilde het helemaal anders haha). Dan nog alle buitenruimtes maken én de personages. Heb dit nog nooit eerder gedaan en nu helemaal zin om te spelen.

27 likes

Ik dacht wow wat een juice, wie is die influencer? Totdat ik de spoiler opende en besefte dat ik in het sims topic zat… Ook goedemorgen!
Haha, goeie storyline! :+1:

7 likes

Hoe komt ze in die slaapkamer? Ik zie geen deur :thinking:

Ik ben aan t bouwen maar ik krijg die lelijke plafonds niet weg aan de buitenkant zoals op de foto. Hellupppp, hoe krijg ik dat weg?

(Sorry voor de slechte foto)

Samenvatting

Misschien zit je op de verkeerde verdieping?

1 like

Wil je het hele plafond eruit hebben? > rechts klikken op het plafond en dan (sorry, weet het alleen in het engels) remove ceiling.

Anders zou je dit op kunnen lossen met zo’n dakrand. Staan bij de daken in het bouwmenu. Dan zie je het alleen nog als je er recht onder gaat staan, maar waarschijnlijk niet in het geheel.

Misschien is er een officiele manier, maar die weet ik niet. Hopelijk is het inmiddels gelukt :grin:

1 like

Ben nu met deze twee aan het spelen. Hij komt uit generatie 3 van m’n legacy challenge en is net van New Crest naar San Myshuno verhuisd. Hij is artistiek; schildert veel en speelt piano en viool. Haar heb ik Scandinavische namen gegeven want mijn backstory was dat ze vanuit Noorwegen is geëmigreerd om social media influencer worden in de stad (nog nooit met die carrière gespeeld). Ze wonen samen in het penthouse (heb daar ook nog nooit in gespeeld) waar ik een nieuwe industrial loft van Deligracy heb neergezet. (Die kit is btw echt het geld niet waard hoor, wist ik al).

Industrial penthouse

11 likes

Toch maar gebruik gemaakt van de sale. Zat ook nog te twijfelen over uitgebreid breien, maar die komt de volgende keer wel. Voor de rest heb ik bijna alles al. Deze heb ik nog niet:

• uitgebreid breien (wil ik uiteindelijk wel)
  • paranormaal (wil ik niet)
  • Journey to batuu (lol nope)
  • landelijk leven (wil ik wel, maar niet voor €40)
  • alle kits (wil ik niet)
7 likes

Zo leuk! Heb je het penthouse zelf aangepast of heb je hem vanuit de gallery gedownload?

Heb ik erbij gezet, gedownload van Deligracy :blush:

1 like

Haha sorry 🥲🥲 zo slecht gelezen. Maar tof!

Ik heb zo’n rare bug. Alle sims staan met hun armen gespreid en ze lopen niet rond maar verplaatsen zich onzichtbaar. Ze gaan ook niet meer zitten oid, dus ze voeren de actie wel uit met bv de computer maar blijven er dan zo naast staan.

1 like

Tiny Living is echt :heart:
De rest… bleh.

@Feather Eerlijk, met al die spaghetti code zou open world nog slechter zijn dan in de Sims 3. Ik vind de Sims 4 op deze manier wel goed lopen.

1 like

Je kan ze wel resetten met testingcheats (of kan dat alleen met de MCC mod?), ziet er wel droog uit dit haha

Speel je via Origin? Daarin kun je het spel ook repareren, dat is zo gebeurd. Ik heb m’n laptop nu niet bij de hand, maar je kunt online zo vinden hoe het moet

1 like

Met rechtermuisknop op het spel in origin en dan repareren

2 likes

Oh haha dat is nog makkelijker dan hoe ik het altijd doe

Ik heb eco lifestyle al sinds het begin maar heb er eigenlijk nooit mee gespeeld. Iemand hier had een eco farm gemaakt dus mijn kleinzoon van de rag to riches challenge gaat die nu opstarten. Ik speel dan ook off the grid maar ik krijg maar geen power?? Ik heb het wel gehad maar vandaag de hele dag niet terwijl ik wilde koken voor het harvestfest. Ik heb twee zonnepanelen, een windmolen en een power generator die ik vul met fuel maar alsnog heb ik geen power. Iemand wellicht tips? Het is mij dus weleens gelukt met 1 zonnepaneel maar nu ik de rest erbij heb gekocht krijg ik maar geen power. Wellicht is het een foutje in het spel door mijn cc ofso.

Ik heb geen openstaande rekeningen. Heb wel een studieschuld maar kan mij niet voorstellen dat dat het is…

Edit: ik heb nog een power generator aangeschaft en spel afgesloten en aangezet en nu doet die het wel weer gelukkig!!

1 like

Weet iemand een betaalbare laptop waarop je de sims op hoogste instellingen kan spelen? Ik speel nu op een imac uit 2013 en ik moet alle instellingen laag zetten, zonder cc spelen en dan nog is het spel traag. Dit haalt een hoop speelplezier weg :slightly_frowning_face: Mijn vriend heeft een dure gamelaptop en als ik daarop speel is het zoo fijn en mooi, maar heb niet altijd beschikking tot zijn laptop en wil het liefst een eigen. Ik zou de laptop enkel voor de sims gebruiken, dus wil ook niet een enorm bedrag neertellen. Iemand tips?

1 like