Heb je de stroom op “opslaan” staan en niet op verkopen? Is ook een handige om in de gaten te houden!
Ik zat daar ook naar te kijken maar wat houdt dat eigenlijk in? Als je opslaat gebruik je het zelf en als je het verkoopt dan gaat het van je rekeningen af of?
Mag ik brutaal zijn en vragen: waarom wil je graag een laptop? Is een computer misschien een optie? Scheelt je waarschijnlijk een hoop geld. Ik heb verder geen tips. Misschien kan Youtube je nog helpen. Er zijn heel veel video’s mbt dit onderwerp. Ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden
Misschien handig om te vermelden dat ik mijn eigen Macbook ook heb vermoord met de Sims (&CC/mods) spelen. Heb nu een relatief goede computer en dat scheelt echt zoveel.
Yes! Als je het opslaat is het voor eigen gebruik. Gebeurt niet meteen omdat het een voorraad moet opbouwen, als je het verkoopt bouw je geen voorraad op.
Geen gekke vraag hoor! Ik heb een bureau met daarop die imac, dus dan vind ik nog een extra pc erbij onhandig qua ruimte. En met een laptop kan je gemakkelijk op andere plekken (bank, eettafel etc) simsen.
Ik ga eens op YouTube kijken, dank!
Ik heb een simpele HP laptop en werkt prima!
Oh wat een leuke uitdaging, dat ga ik ook een keer doen
Haha ze staat daar ook zo plompverloren in die enorme ruimte. Ik ga de challenge ook doen!
Ik heb net elke lot in willows Creek gevuld met huizen en openbare ruimten die ik uit de gallery gedownload heb. Ik wil zo wat meer bezig zijn met de omgeving ipv enkel het huis/de Sim waar ik mee speel
Oh dat klinkt als een gave challenge!
Echt leuk bedacht! Ik zit even niet in een Sims fase maar ik ga binnenkort weer beginnen. Dat voel ik aankomen. En dan deze challenge doen!
(Ben volgende week jarig en heb cottage living gevraagd )
Ooee super leuk bedacht. Laat maar weten hoe het gaat! Je kan dan ook niet zo makkelijk geld verdienen met tuinieren toch? Omdat je geen tuin hebt.
Uploaden: 8F9DD6E4-A260-4AC5-8F9F-86DEB84564C9.jpeg…
4!! Generators maar nog steeds geen stroom. Weet iemand hoe dat komt?
Waar ik vaak geld mee verdien is de planten oogsten waar ook die festivals zijn (games con, liefdesfestival etc), vaak staan daar best dure planten bij
tweedehands? is dat van een pack of doe je dat net alsof?
Bij city living wordt regelmatig een vlooienmarkt georganiseerd, daar kun je tweedehands meubels kopen
Ah dat klinkt heel leuk!
Zowel cottage living als seasons. Zou echt niet kunnen kiezen tussen die 2.
Kan je zelf instellen, je hebt een paar opties. Heb hem zelf op elke 7 simsdagen staan. Ik vind het wel echt wat toevoegen aan alle werelden.
Zo grappig dat het hele forum fan is van Tiny Living😂
Nu heb ik ook de neiging om tiny living bij te kopen . Maar wat vinden jullie er leuk aan?