Simstopic #2

Ja en die kan je barbecuen in het park!

Mijn Sim leeft al dagen van vruchtencake van de welcome wagon. Doodongelukkig dus.

3 likes

Hoe kan je er voor zorgen dat de leden van je club allemaal bijvoorbeeld gaan schilderen zodat je de schilderijen vervolgs kan verkopen? De clubactiviteit staat al op schilderen.

1 like

Leuk om de voortgang zo te zien! Welke lamp is dat in je werkkamer?

Grrr ben gefrustreerd. Mn interieuropdrachten worden continu niet goedgekeurd!! hallo ben een goeie styliste wat is dit!!!

2 likes

Mijn rags to riches hebben de loterij gewonnen :joy: Ze hadden van hun laatste 200 simdollar allebei een lot gekocht en voor het eerst in een jaar dat ik de sims speel winnen ze gewoon de loterij. Stom spel.

10 likes

Je kan ze tijdelijk in een mansion laten wonen en dan ~doen alsof~ ze alles zijn verloren met een verkeerde investering ofzo. Dan zijn ze weer terug bij af!:grinning_face_with_smiling_eyes: Je kan het geld weg cheaten.

Haha ik heb ze een mega grote fixer upper laten kopen op Sulani en speel nu Ik vertrek.

Als ze verbouwd hebben zijn ze failliet en kunnen ze gelijk door naar het onbewoonde eiland en lekker van vissen leven.

4 likes

Journey to Batuu :smiling_imp:

Nee grapje niet doen. Sws City Living, Seasons en Tiny Living

1 like

OMG! Je kan yogalessen geven en je nagels laten doen :scream:

12 likes

Ik kan nog steeds niet begrijpen dat Dine Out zo glitchy is verkocht en niet eerder is gerepareerd :exploding_head: daar verdienen ze gewoon nog steeds geld aan??

Ik heb letterlijk 1x zelf kort een restaurant gehad en uit eten gaan is ook elke keer een ramp

1 like

Jep, vaak ga ik uit frustratie maar weer zonder eten naar huis. Dacht dat het gefixt zou zijn als ik een betere pc zou kopen, maar die heb ik inmiddels en het maakt geen verschil :sweat_smile:

Hoe werkt uit eten gaan bij dine out? Ben je daarbij? Moet je taken doen?

Je bent erbij, maar je hoeft geen event te voltooien ofzo. Je vraagt om een tafeltje bij de ingang en iemand van het restaurant brengt je erheen. Vervolgens kun je een maal bestellen en afrekenen (of niet). Maar vaak komt er geen ober langs of kookt de kok voor 10 andere gasten die later zijn gaan zitten dan jij en is het één grote teleurstelling haha

1 like

Hahaha nou wat jammer!!

1 like

Ik heb dus nooit problemen met Dine Out gehad? :no_mouth:

2 likes

Dine Out is idd een flop omdat het zooo lang duurt. Restaurant zelf runnen heb ik nog nooit gedaan. Al die Sims youtubers ranken Dine Out ook altijd laag en die hopen ook dat deze als eerstvolgende een refresh krijgt na Spa Day. Ben ik het ook wel mee eens, hoop dat die snel aan de beurt komt!

Ik heb gister avond weer een paar uur gespeeld met rags to riches. Ik heb een nieuwe sim aangemaakt, aangezien ik eindelijk mijn tent en zo had dus ik wilde die even uit testen.

Valerie is in New Crest gaan wonen waar ze graag een simpel leven wilt gaan beginnen.

Ik had een aantal nieuwe regels voor mezelf:

• ze mocht niet in andere werelden gaan vissen/verzamelen tenzij ze meer dan 100 simoleans had (leek mij realistischer met reizen)
  • ze moest een aantal items hebben voor ze een huis/box mocht bouwen: een tent, een kampvuur, een wc en douche (die stonden wel onder een afdakje nadat ze al 3x ik de fik waren gevlogen), een koelkast en gasfornuis.
  • van elke plant mag ze er maar 1 planten
  • planten mochten niet worden gekocht maar alleen verzameld of op zaterdag op de markt in de nieuwe wereld in 1 van de markt kraampjes.

Nu heb ik dus een vierkant huis met een badkamer keuken en bed. En nu moet ze de volgende challenges nog doen voor ze een echt huis mag bouwen:

• een kippenhok + kippen hebben
  • een lama of koe hebben
  • een kas voor de planten bouwen
  • 10.000 simoleans hebben

Dus nog even door spelen en sparen :grin:

9 likes

Ja het runnen is kut, maar ik gebruik Dine Out heel vaak om te daten en dat gaat prima

Mijn sim had laatst een restaurant gekocht en na 1 werkdag heb ik ‘m weer verkocht om wat jij omschrijft. Bij mij bleven alle gasten staan en de bediening nam geen bestellingen op. Zou echt zo leuk kunnen zijn om te spelen, maar dit is echt irritant☹️ Ik hoop dat ze deze ook gaan updaten

In vorige sims edities moest je toch ook betalen om te reizen? Jammer dat ze dat bij sims 4 niet hebben gedaan. Voelt met rags to riches zo gek om ineens naar Sulanj bijv te reizen.

Leuke regels heb je bedacht! Maakt het een stuk uitdagender😊

1 like