Ja daarom had ik dat nu voor mezelf bedacht. Voelt steeds een beetje gek als ze eten eet dat andere mensen bbqen en op bankjes op straat slaapt, maar wel ‘de hele wereld’ rondreist Zo van hoe kom je daar haha
Mijn twee favoriete ‘hobby’s’: nagels en simsen heel benieuwd ernaar!
En bij mij doet Dine Out het trouwens ook altijd goed. Ik klik op mijn tafeltje en bestel gelijk en dan komt het er super snel aan. Ook zelf een restaurant hebben werkt goed bij mij.
Ik ook niet
De enige CC die ik in mijn spel heb haal ik altijd van de Tumblr van Urbansims, wilde dat even tippen En hier een lijstje met haar nieuwste findings. Zoveel leuke kleding en haarstijlen, waarvan ik zeker weet dat er geen gekke geglitchede items tussen zitten, ze test altijd alles.
Hoe lief!
——-
Ik had het promo filmpje van de update nog niet gezien maar vind die weer echt zo leuk gemaakt haha, gelijk zin om te spelen!
Eindelijk weer even spelen, m’n stamboom ziet er nu zo uit. En het gezin waar ik nu dus mee speel heeft troubles want ik liet de vrouw vreemdgaan. Die heeft nu een baby van die ander, naast de tweeling die ze met haar eigen man heeft. Ik wist zelf ook niet wie de vader ging worden, liet ze vlak achter elkaar kindje maken en pas daarna deed ik een zwangerschapstest En deze hele familie krijgt echt bijna alleen maar jongens, wtf?
Ik vind stambomen ook altijd leuk.
Ik begin nu vóór de 31e keer aan een stamboom van 26. Ik ben bij de c
De reden hiervan is dat het een game doel van de PlayStation is en eigenlijk wil ik alles wel halen. Zit nu op 73% volgens mij.
Ik ben zo slecht in het maken van sims. Ik zoek nu in de gallery naar een account die sims upload in alle vormen, maten & huidskleuren, maar ik vind niks goed genoeg😂 Jullie tips?
Oh en 1 MEGA ergernis is dat ik de townies zoooooo kut vind. Ze zien er echt niet uit. Ik zou het zo leuk vinden als mijn sims met townies zouden aanpappen maar het kost me te veel tijd om ze steeds een makeover te geven. Doe hier aub iets aan sims💔
Paar slechte foto’s maar houd er echt van om nagels te doen haha. Je kan zelf vorm, lengte en kleur kiezen!
Ik weet trouwens nog niet hoe je yoga instructrice wordt, iemand die het hier wellicht weet?
Wat ik bij deligracy haar let’s play zag moet je zo een yoga instructie mat kopen en als je daar op klikt heb je opties om groepsles of prive les te geven!
Dank je! Dat heb ik inderdaad gevonden, dacht dat er wellicht nog een andere manier was zoals bijvoorbeeld bij echte banen zeg maar. Vind dit echt een leuke fijne toevoeging, want ze gewoon gelijk hadden moeten doen overigens bij het maken van deze uitbreiding.
Ik heb de pack zelf niet maar door de toevoegingen lijkt het mij echt leuk!
Ik heb zojuist landelijk leven, ouderschap en wasgoed accessoires gekocht.
Ik heb pas de Every room a different pack gedaan, ook heel leuk. Niet om vervolgens in te spelen Haha.
Of:
- 10K starter
- Fixer upper (onder #fixmelilsimsie staan leuke)
- Elke kamer een andere kleur (ook niet heel leuk om in te spelen)
- Tiny house bouwen
- Dorm room make-over
- Iets uit je eigen huis na bouwen of je hele eigen huis
Vind een FF challenge of Shell ook heel leuk, ik doe mee!
Ja ik heb ook wel zin in een challenge!
Yay, ik ga aan de slag.
Leuk! Ik ga hem ook doen
Weet iemand of/hoe je die oranje dakrand van het dak aan de voorkant weg kan krijgen? Maar dan dus nog wel op de rest van het dak.
Ik denk dat dit kan door losse ‘platen’ op de bovenste verdieping te leggen.