Simstopic #2

@Feather @Foefjeisthuis
Oh ik heb juist dat ik hem nu niet echt meer wil, terwijl hij me altijd wel leuk leek! Welke gameplay vinden jullie zo leuk? Misschien heb ik wat gemist of niet genoeg benut haha

2 likes

Ik doe veel rags to riches dus dan zijn alle vuilnisbakken waar in je kan dumpster diven chill. Dingen als zonnepanelen, water opvangers etc gebruik ik ook veel. En ik vind in de eco life style wereld leuk dat je de woonwijk ziet veranderen + de community lots

1 like

Ik ben zo scorned nu. Ik had een tweede generatie simmie, die gestudeerd had, bijna 900.000€ van haar ouders geërfd, 5 sterren celebrity, gaat ze dood aan te hard lachen :triumph: helemaal klaar ermee voor vandaag :angry:

7 likes

Heel leuk!! Ga ik ook downloaden :grin:

1 like

Heel leuk en wat een mooie inrichting! Ik ben ook begonnen maar heb geen cc dus mehh

1 like

Wat mooi! Ik ben helemaal geïnspireerd om zelf ook zoiets te bouwen!

1 like

Hahaha die blik!

Ja zal zeker even gaan kijken want mooie meubels maakt het wel extra leuk!

1 like

Ik heb echt hetzelfde gevoel!
Ik vind de kleding enzo wel heel erg leuk. Maar opeens is poef mijn buurt (bijna) schoon, maar ik zie niets terug van die actieplannen of buurtinitiatieven. De openbare lots (dat station en dat pleintje met wc’s) zijn ook heel saai vind ik. Daar is niets te doen ook?

1 like

Heb je dan wel ingeschakeld staan dat buurtinitiatieven en actieplannen effect mogen hebben op je wereld? Modernisering en groene initiatieven zie je bv echt wel (buurt wordt mooier) en iets als ‘wij dragen zakken’ (helaas :sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:) ook.

De openbare lots moet je ook met stemmen ervoor zorgen dat er wél iets te doen is, dat kan een markt, creatieve ruimte of openbare tuin worden.

Het is echt te veel om het topic door te scrollen haha maar welke sims is nou het meest leuk? Ik geloof dat ik nu gedownload sims 3 heb (laptop is bij mijn vriend dus kan niet checken) maar is sims 4 leuker? Ik vind wat @SpeedOfSound laat zien bijvoorbeeld echt tof! Is dat 4?

@speedofsound Ik zit hier nu al heel lang over na te denken. Wat is zo leuk aan de items van Strangerville?

Die slaapkamer!! Prachtig.

1 like

Thanks😊 ik ga eens YouTuben

2 likes

Bedoel je niet jungle adventure dan? Strangerville is toch niet mediterraans :thinking:

Ja zit ik nu ook te denken! Ik had daarom Jungle avonturen gekocht. Sowieso voor de keuken, maar ook voor de planten en muurverf.

1 like

Omg dit is gewoon IRL wat ik als inrichting wil :rofl::star_struck:

1 like

SIMS 4 LEUKER?!?!?! HAHAHAHAHA no.

Sims 4 is een grote scam. Mods maken de Sims 4 leuk. Sims 4 is kapot en heel veel dingen doen het niet.

2 likes

Geen idee? Het was een trial, dus dacht dat dat het wel gewoon zou doen dan? Ik kan het nu kopen voor €29 ipv €39 maar no thanks. Miss eens in een sale?

Er komen nieuwe kits en updates. Hopelijk leukw kits, want ben dat Scandinavische zat

2 likes

Jaa dat is een goede combi daar bouw ik ook graag mee! Ik gebruik de ramen van Strangerville ook regelmatig.

1 like