Simstopic #2

Ja eens, we waren nog geen volledige sims dag verder en ineens was het veel schoner :sweat_smile: ging mij te snel. Vind de dingen die genoemd worden wel leuk (dumpsterdiven en zonnepanelen enzo) en zou die ook veel gebruiken, maar vind dat zelf het geld niet waard.

1 like

Echt leuk!! Heb spontaan zin om dit te kopen en dan van iedere verdieping een “studio” te maken en voor 960 euro te verhuren :relaxed: #huisjesmelkmodusaan

7 likes

Zijn jullie kippen ook zo gemeen? Mijn kippen Elly en Rikkert vallen me alleen maar aan :angry: vind het bijhouden van alle dieren en planten echt stressvol trouwens. Ik dacht lekker met een gezellig pack te kunnen klooien maar er is zoveel te doen elke dag

2 likes

Oh ik kon steeds niet diven omdat er niet genoeg vuilnis was :anguished:

@mercurysummer love de namen van je kippen haha! Elly & Rikkert werkt ook zo goed samen

1 like

Haha ohnee wat een stress van je muzikale duo! Die mag je niet weg doen hoor! :heart_eyes::rooster::chicken:

1 like

Ik vind dit echt bijna schandalig hahahahaha
oh ik zie dat mn fb automatisch berichten vertaalt

Hmm denk wel wat meer, maar denk niet meer dan 20 kledingstukken…

Hahaha nou een meubelkit zou ook wel beter zijn, al heb ik liever gewoon nieuwe gameopties. Kleding en meubels kan je ook gewoon gratis downloaden

4 likes

Ik vond tot nu toe alleen de stofzuigerkit leuk, extra gameplay. Die ik vervolgens nooit gebruik want stof is kut.

2 likes

@Vaiana heb je dit al gezien? Misschien wel leuk?

@Alocasia haha neeee ik ga ze niet weg doen, mijn muzikale helden van vroeger moet ik wel goed eren natuurlijk

1 like

OMG I love it!!! Is dit een hint voor de muziek pack die we eindelijk krijgen? Country Kitchen Kit was ook een hint

En is die andere een hint voor City Living update?

1 like

OMG de meubels matchen eindelijk :scream::scream::scream:
rbmz8e7fqow0 vialob2sj2nw rvppk13my5q2 dh6vabc4ed3x wde94zeyphon mzarzo186wax s5wrsbg5h06j

15 likes

Yes de update van vandaag

Ik zag net bij kavelopties iets van verhuurkavel staan en daar stond dat je het dan kan verhuren als B&B, hotel of motel. Is dit nieuw of heb ik een mod geïnstalleerd waar ik geen weet van heb?:thinking::thinking:

Waar kijk ik naar? matchen met wat…:face_with_monocle:

Er zijn superveel nieuwe kleurswatches toegevoegd en veranderd. Eerst klopten sommige kleuren niet, dan matchten bijv. keukenkastjes niet met het bijhorende aanrecht, heel irritant. En ook veel dingen die niet mooi wit waren, maar van dat lelijke gelige wit.

1 like

Echt leuk dit! Zijn allemaal ook echt schattige huisjes geworden.

3 likes

oh balen! Er is best vaak sale, dus je zal vast niet zo heel lang moeten wachten :wink:

Idd elkaar!
Er waren eerst 100 houtsoorten, maar veel matchten net niet

2 likes

Oh dat heb ik dan even gemist haha! Klinkt wel leuk