Simstopic #2

Hebben jullie nog leuke tips voor cc? Beetje in het straatje van Peacemaker en Harrie cc?

Ik merk dat ik soms op TSR door de bomen het bos niet meer zie

Noemt ze volgens mij niet :frowning:

ik heb morgen m’n laatste werkdag en heb helemaal niets meer te doen behalve 2 belletjes, dus ik denk dat ik gewoon ga simsen. omg voelt echt sneaky :smiley:

8 likes

Felixandre, heeft vaak ook samenwerkingen met Harrie maar heeft los ook dingen.

En vaak kijk op hun tumblr’s. Ze liken vaak posts van andere cc makers.
Zo zie ik dat Felixandre wat heeft geliked van Cluttercat, dat zijn dan weer packs met wat kleine accessoires.

Verder vind ik novvvas vaak ook leuk.

Dus ik kijk vaak om de zoveel tijd op alle pagina’s van mijn favorieten en bekijk dus ook de gelikede post. En klik dan ook steeds door op de gelikede tumblr pagina’s en ontdek dan steeds wat nieuws :relaxed:

1 like

Dank!! Ik ga daar eens kijken. Zo leuk om te ‘shoppen’ voor nieuwe cc :blush:

Aaah ik ben die challenge van Deligracy aan het doen. Echt heel uitdagend, ik ga zo eens kijken wat zij ervan heeft gemaakt. Dit is het achthoekige huisje :joy: Heb maar de kleinste maat microhuis aangehouden. Volledig functioneel! En ik ben wat aan het oefenen met vijvers maken/op water bouwen dus dat is al die drab eromheen.

22 likes

Ik heb een nieuwe save gemaakt. Nick Windrow woont hier in Brindleton Bay.
Ik heb net zijn buurvrouw gemaakt: Cherry Blossoms

Nu haar huisje bouwen en dan wil ik ze laten ontmoeten en verliefd worden.

17 likes

Slaapkamer af. Merk dat die vaak het mooist worden bij mij.

14 likes

Super leuk huis! Haha Nick is nog geen handige henk met de bbq :joy:

Hier wil ik zo komen logeren, wat knus met die fauteuil en die plantjes!

1 like

Wat leuk! Komen al die planten uit dezelfde cc pack?

1 like

Wel veel van dezelfde creator: artvitalex

2 likes

Een beetje laat maar ik heb voor de challenge een vakantiehuisje in Granite Falls gemaakt:

Veel screenshots

17 likes

Oeeeh ik ga morgenavond ook meedoen met de challenge!!! Super leuke huizen hebben jullie gemaakt

2 likes

Vervolg op de challenge: het driehoekshuisje. Heb hiervoor alleen maar dingen uit snowy escape gebruikt, behalve 2x een vloer van eco living, een eco living hek en glazen platen van island living haha onzin. Ook boeken van city living en de kookplaat van dream home decorator. Weer kleinste tiny house (buitenkant de vloer niet meegeteld) en had geen zin om het af te maken haha.

Samenvatting

5 likes

ben een tiny house in het bos aan het maken

• Glazen dak
  • Dat andere dak
  • Allebei niet mooi

0 stemmers

Af! Vind het interieur echt leuk geworden.

Weet iemand alleen of dit te verhelpen is? Het huis zelf is 32 tegels, maar doordat ik ergens anders gebruik heb gemaakt van hekken (een muur plaatsen en dan hekken) om een tuintje te creëren, worden die gelijk meegeteld in het aantal tegels en gaat mijn rang heel erg naar boven terwijl ik eerst een microhuisje had.

8 likes

Je kunt ook meteen een hek plaatsen, zonder er eerst een muur van te maken, door bij bouwen voor hek te kiezen en dan de tweede optie (zo kun je een soort vak trekken waar hekken omheen komen). Ik weet niet of het je probleem oplost, maar wellicht het proberen waard

Edit: met die tweede optie vormt zich ook geen vloer, het is dan geen terras maar echt alleen een hek om (een deel van) je tuin heen @Nysmn

1 like

Oooh leuk voor die wereld van Realm of Magic

1 like

Thanks! Dit werkte inderdaad voor de moestuin, niet voor de hele kleine patio van 3 tegels die ik aan mijn huis had gebouwd helaas maar begrijpelijk.
Nu is het een microhuisje! 32 tegels, klein zeg.

Hier wat foto’s van Nick & Cherry die het erg goed met elkaar kunnen vinden.

9 likes