Dit is echt insane. Zooo goed… wauw.
Zou bijna get together willen kopen zodat ik deze kan plaatsen in windenburg. Wat een huis.
Hoe tof he als je zo kan bouwen ook leuk om te zien hoe hij creatief gebruik maakt van voorwerpen om zo er iets anders van te bouwen. Bv de binnenkant van de schoorsteen. Maar kost zooooveel tijd en geduld om dat te doen (als je het al kan).
Ja heel gaaf. Ik doe het hem niet na, kan het gewoon niet haha.
Maar sowieso, ik probeer weleens lots/houses te downloaden via TSR bijvoorbeeld, maar ik vind ze daarna niet in mijn bibliotheek in de galerij ofzo? Dus ik kan ze niet plaatsen. Iemand een idee hoe dat komt?
Zet je ze dan in de tray folder? Ik google altijd even welke soort bestanden in welke folder moeten. Ik heb net dit huis gedownload en die verscheen ook niet gelijk maar toen ik 5 minuten later keek wel.
Ik zet ze onder ‘Mods’. Wat is tray folder?
Ja dan pakt 'ie hem niet inderdaad. De tray folder staat ook ergens in je sims mapje en daarin moet je allerlei bestanden zetten voor huizen/lots. O.a. blueprint file ,room file en nog meer.
hier staat wat meer uitleg:
@kringel
Was gelukt, thanks!
Net weer bezig geweest met een huisje inrichten.
Hier een aantal foto’s, de rest in spam want is too much.
Vraag me wel af, welke kamer vinden jullie het moeilijkst in te richten?
- Eetkamer
- Woonkamer
- Slaapkamer
- Badkamer
- Keuken
- Studeerkamer
- Kinderkamer
- Hobbykamer
0 stemmers
Alles, ik haat B&B
Ik heb het talent niet
Ik bouw zonder cc en voor kinderkamers zijn er te weinig neutrale meubels en aankleding om het leuk in te richten. Het zou leuk zijn als er meer wiegjes komen en bijvoorbeeld een commode. Ohja en een leuk normaal poppenhuis die niet zo idioot groot is.
Ik verklein het poppenhuis altijd en dat maakt in de gameplay niet zo heel veel uit! Vind de kinderkamers vaak juist heel leuk, zeker met de dream home decorator pack of als je zelf wat in elkaar knutselt met moveobjects. Alleen die eeeeeuwige tekenktafels die in elke pack zitten mogen ze écht mee stoppen. Babykamer vind ik wel echt heel stom. Er zijn in de hele game maar iets van 3 wiegjes?! Alleen die van Magic vind ik leuk maar dat was t enige uit die hele pack dat ik gebruikte dus heb die gedeinstalleerd.
Ik speel ook zonder CC en vind slaapkamers voor ouders lastig, vooral omdat alle nachtkastjes zo groot zijn. Maar hier heb ik in real life ook last van
Ik vind het altijd zo kut dat er bij kinderen een monster onder het bed zit en de ouder moet sprayen omdat ze anders te bang zijn om te slapen. Geef kinderen altijd maar een tweepersoonsbed om dit te voorkomen. Kan je dat van die monsters ook uitzetten met een cheatcode ofzo?
Je kan een monster lampje kopen! Dan komen de monsters niet meer
Ik heb trouwens ook een huisje gebouwd voor een shell challenge, leek me leuk om te zien wat jullie hiermee kunnen doen!
Shell challenge
Modern huis
Te vinden onder mijn gebruikersnaam noayasmine of via de hashtags #FFshell of #FFshellchallenge
(heb hem per ongeluk 3 keer op de gallerij gezet hahha en er staat dat er aangepast content bij zit maar volgens mij niet, zou niet weten wat? dus dat kan je negeren denk ik)
Regels:
- Muren niet veranderen. Platformen mogen wel aangepast worden.
- Alle objecten die er nu staan (deuren, ramen, planten, loungestoelen) mogen verwijderd of verplaatst worden. Trap mag ook veranderd worden.
- Er moet een buitenruimte aanwezig zijn, of je hiervoor het balkon gebruikt of een terras maakt, of beide, maakt niet uit. Zolang er maar een buitenplaats is.
- 2 slaapkamers, eén van deze mág een kinderkamer zijn, maar het hoeft niet.
- Verder alle andere essentiele kamers; keuken, woonkamer, eetgedeelte en badkamer
- Hier bovenop moet er eén bijzondere hobbykamer komen. Een kamer ingericht helemaal om een sim te voorzien in zijn bijzondere hobby. Gebruik hierbij wat creativiteit.
- Qua landscaping: wat je zelf leuk vindt.
Ik bedoel ook vooral de babykamers, maarja baby’s zijn überhaupt een ding in de sims 4 Die knutseltafels zijn idd suf. Het zou leuk zijn als ze gewoon iets nieuws bedenken. Ook qua gameplay.
Die nachtkastjes zijn echt gigantisch en dan nog kun je er bijna niets op plaatsen. Ik gebruik vaak een krukje (ik weet niet uit welk pack) als klein nachtkastje.
Ik zie dat er nieuwe swatches zijn bij de base game keuken (die moderne). Ben ik gek of is dit nieuw?
Nee is van de nieuwe update! Eerst waren aanrechten soms een andere kleur dan werkbladen en nu is alles hetzelfde
Leuk! Ik kan hem alleen niet vinden in de gallerij . Geen idee wat ik verkeerd doe
Ooh echt? Misschien moet je klikken op inclusief aangepaste content? Dat geprobeerd?
Ah yes! Dat was het!