Simstopic #2

Oeh leuk! Ben benieuwd

Ik heb de challenge af! Hele leuke om te doen en heb echt compleet buiten mijn ‘comfort zone’ gebouwd! Ik bouw en speel eigenlijk nooit in Oasis Springs.

De hobbykamer is ruimte geworden waar Valeria haar hobby yoga en meditatie beoefent. Daarnaast is er een massagetafel voor de ultieme eindontspanning.

En veel screenshots!

![buiten 2|690x358]
(upload://quN72TKBSAI8gndvtFWgoHdesvn.jpeg)

20 likes

Superleuk gedaan zeg! Fijn dat je hem ook leuk vond om te maken. Ben echt verliefd op het exterieur :heart_eyes: en die trap! Heel mooi

1 like

Mijn laatste build, herfstthema!

18 likes

Heel leuk! Ik ben vandaag ook begonnen aan een herfst huis. Echt leuk om te bouwen.

1 like

Huis van de challenge, geinspireerd op het Scandinavian lakehouse, en op Colourandspace (Sims instagram). Ik heb niet zo’n zin meer in de hele landscaping afmaken en ben niet heel goed in inrichten haha. De hobbykamer is een wijnkamer geworden (inspiratie voor de wijnkast van de gallery)

Samenvatting

10 likes

Echt superleuk gedaan zo’n lake house!!. En de wijnkamer ook leuk. Gaaf gedaan.

1 like

Oeh wat cool! Ik ben ook bezig met een huis omsingeld door water maar dit is heel leuk met het huis op palen zo! Het is bij mij meer een greppel/sloot geworden haha

@Nysmn was het nou de bedoeling dat het een modern huis wordt of niet perse? Want dat is mijn tuin niet geworden iig

1 like

Landelijk leven is in de aanbieding (25% korting)! Ik twijfel nu of ik hem koop samen met een gamepakket en accecoires pakket.

Wat zouden jullie doen?
Gamepakket:

• Magisch Rijk
  • Interieurdesigner

0 stemmers

Accessoirepakket:

• Romantische tuinaccessoires
  • Achtertuinaccessoires
  • Coole keuken
  • Griezelige accessoires
  • Fitness accessoires
  • Moschino
  • Mijn eerste huisdier
  • Paranormaal begaafd

0 stemmers

De rest heb ik al.

Ben je meer van het bouwen of spelen? Heb m nu ingevuld op bouwen maar vind magisch rijk ook wel echt leuk om mee te spelen

Oh fijn dat ie in de aanbieding is! Ik heb interieur designer alleen gekozen voor de meubels :sweat_smile:

1 like

Vooral van het bouwen! Ga de laatste tijd wel iets meer richting spelen maar eigenlijk nog niet echt

Ik heb moscino puur gekocht zodat ik extra poses had als ik groepsfoto’s wilde maken van m’n sims.

9 likes

Ik vind de meubels van paranormaal heel mooi!

1 like

Haha, wat grappig, wist niet dat dat met die pack kwam

De ramen en de deur uit het Moschino pack vind ik ook echt leuk en gebruik ik best vaak. Bijvoorbeeld voor een industriële build of om een kas te bouwen.

Oke ik ga ook een microhuis bouwen!! Nu al zin in

32 tegels is hij, dus echt super klein, ik ga hem nu inrichten

Summary

25 likes

Wat super cute en mooi!

2 likes

Ahh lief, thanks! Jullie huizen zijn ook zo leuk, kreeg er helemaal inspiratie van

1 like

Ik ga vanavond ook eindelijk weer spelen :smiley: ik moet alleen even bedenken met welke sim ik verder ga spelen.

Spelen jullie steeds met de zelfde sim? Of wisselt het?

1 like