Oké heb hem ingericht hoor! Zo leuk om te doen, ik ga meer tiny houses maken
Heel leuk geworden!
En dat eerste rotan kastje is heeel leuk! Weet je nog waarvan hij is?
Thanks!
Ik heb de challenge ook gedaan. Heb geprobeerd een sloot te maken om het huis heen en vind de eendjes enzo zo gezellig
Ik heb in het huis gebruik gemaakt van platformen maar dan krijg je zo’n lelijke grijze rand (de overgang tussen tv gedeelte en de rest van de woonkamer) en het lukt me niet om die te veranderen, niet met muurbekleding maar ook niet met dat speciale ding voor dacht ik verhogingen? Weet iemand wat ik bedoel en hoe ik het kan oplossen?
In het menu waar je muren kan bouwen zit een rijtje opties om de platformen te verven. Dus eigenlijk hetzelfde als verhogingen maar dan voor platformen. Uit mijn hoofd; je klikt op de knop om muren etc te bouwen, dan krijg je iets van vier opties: de normale waarmee je bouwt, knop voor het scherm met muren in verschillende hoogtes, knop om een rand op een muur te zetten en knop daaronder is om een platform te verven.
Heel leuk huis geworden!
Leuk geworden zeg! Vooral dat dakterras, heel cute.
Ohh ja, thanks!!
Edit: de eendjes hebben nu babies, zo leuk
Ik ga ook met je shell aan de slag! Ik ga er iemand laten wonen die gek is op dieren, dus vrije landelijke stijl wordt het
Tot nu toe is het idee van het landelijke huis wel compleet mislukt haha. Nog nooit zo lang bezig geweest met bouwen als met deze
Klaar, nu eindelijk spelen! Buitenruimte vind ik het lastigste altijd, dat is vast te zien haha
Wat leuk zeg die landscaping!
Wat een leuk huis, prachtig interieur! Zou er zo willen wonen.
Dat zijn altijd de beste complimenten vind ik haha!
Ik ben met een rage to riches sim de inrichting aan het verzamelen door alles op te duiken uit een vuilnisbak, of zelf maken.
- Kapotte dingen (gasfornuis, badkamer- of keukenapparaten) mag mijn sims repareren en daarna via build/buy verkopen wat ze niet zelf nodig heeft.
- Andere dingen mag ze alleen opduiken (en dan betalen voor de reparatie als het meubelstuk zwart is (eco living)) of zelf maken.
- Alles dat ze hebben opgedoken mag alleen weg via de recycleerder, dus niet verkopen. Alles dat ze zelf maken mogen ze verkopen.
Heb nu een heel huis in kunnen richten, wel lekker random verzameling aan spullen zo. Landscaping, verlichting, muurverf en vloeren etc. kan je niet vinden dus heb die gekocht. En heb het kippenhok, schildersezel, recycleerder en 3D-printer gekocht. Had zoveel verschillende keukenkastjes, dat ik die allemaal heb ingeruild voor matchende kastjes.
Ik heb paar weekenden terug lekker veel gespeeld en verder gespeeld met mijn familie waarmee ik rag to riches ben begonnen toen boerderij leven uitkwam. Heb even zin om een paar foto’s ervan te delen haha, heb nog nooit zo lang doorgespeeld, ben nu bij 3/4e generatie.
Foto spam met verhaal
Ik begon met Flora Pond die zonder geld kwam te wonen in Henford on Bagley. Zij heeft vanaf 0 euro een boerderij gebouwd en heeft een dochter gekregen met de bekende Michael Bell, Daisy Pond. Daisy Pond heeft met het geld van haar moeder een restaurant gemaakt en heeft een zoontje gekregen met haar eerste liefde, hij heet Forrest Pond.
Hier een foto met Forrest Pond en zijn oma en zijn moeder.
Forrest is naar de universiteit gegaan en leeft graag duurzaam. Met 0 euro is hij dan ook zijn eigen duurzame huis gaan bouwen. Op de universiteit heeft hij Emily ontmoet en dat was liefde op het eerste gezicht.
Samen hebben Forrest en Emily een dochter genaamd Love Pond. Love houdt ontzettend van dieren en wil graag dierenarts worden met een eigen praktijk.
Waarschijnlijk boeit dit niemand haha, maar wilde het alsnog even kwijt. Ik ga dit weekend weer verder spelen!
Edit: foto’s toegevoegd.
Moet zeggen dat ik met eco living nog nooit heb gespeeld en ben ook nog nooit een dierenartspraktijk begonnen. Dus nu expres even alle packs uitproberen!
Music pack of Get Famous refresh denkt iedereen nu. De kits zijn sws hints voor toekomstige packs, maar ik weet het niet…
Yes! Volgende maand waarschijnlijk nieuwe EP