Dinsdag nieuwe live stream!
Lees nu dat er in heel 2021 geen nieuwe EP meer komt
Ja idd zo kut! Geen game pack en geen expansion 🥲
Hopelijk betekent dat dat ze hard aan de updates werken.
2 kits 🥲
Ik hoop dat ze aan een grote update bezig zijn. De bugs eruit halen, dingen toevoegen aan de base game misschien. Als het spel wat we nu hebben dan beter wordt heb ik dat denk ik liever dan een nieuwe uitbreiding. Maargoed, we wachten af!
Vanavondd!! Er komt een fun surprise en een van de guru’s is druk met iets bezig geweest. Ben benieuwd!
Ik hoop dat iemand mij kan helpen…
Als ik de sims opstart krijg ik te zien “vanaf 28 oktober is word beroemd tijdelijk gratis te spelen.”
Als ik daar op klik gebeurt er niets, heb ook al overal gekeken maar ik kan niet vinden hoe ik het moet doen. Iemand een idee hoe ik dat gratis kan spelen? Ik dacht ja is wel leuk om te weten te komen of het iets is voor mij en of ik het eventueel dan later koop.
Ik vind het idd niet bij de Sims passen al doet het me wel aan de Sims 2 Life Stories denken. Dat vond ik wel heel leuk vroeger.
Het liefst had ik gezien dat ze de bugs aan het fixen zijn en de codes opschonen.
Ik wacht het maar af.
Ik heb het geprobeerd, bij mij gebeurt er ook niks. Ik kan via google terugvinden dat stedelijk leven 48 uur gratis te spelen was en dat dat stopte om 19:00 uur. Misschien is dit dan ook vanaf 19:00 uur vanavond.
Dan zal ik het morgen nog is proberen
Yes hier ook, ben 'm nu aan het downloaden. Lijkt me wel een leuke uitbreiding om een keer te spelen, maar ik denk niet dat het iets is wat ik wil kopen (maar wie weet denk ik daar na een paar dagen anders over haha)
Neeeeeee
Ik heb gisteren de hele dag get famous gespeeld en ben nu wereldberoemde ster en ga drama studeren op de uni. Wel een leuke uitbreiding maar ik vond het allemaal best snel gaan. Ik maakte na 1 film draaien al promotie
Ik vind kits ook leuk, maar ik heb niks met planten hahaha
Voor mensen die op console spelen is dit natuurlijk ideaal, maar het is idd niet origineel
Ik heb dat pakket, maar ben nooit verder gekomen dan 1 ster en die weer verliezen haha. Leuk, ik ga het toch ook maar eens serieus proberen dan
Al moet ik eerst ook nog interior designer worden en die spokenjager haha, leuk hoor al die pakketten die ik koop met leuke carrieres 🥲
Ik ben de not so berry challenge aan het doen en vind het zo leuk! Ben eindelijk weer eens aan het spelen ipv bouwen. Mijn eerste generatie is net dood (mint), zij had als levensdoel chief of mischief en als carrière scientist (+inzicht en ondeugd maximaliseren en alle elementen verzameln). Had ik allebei nog nooit uitgespeeld. Mijn tweede generatie (red) heeft als levensdoel serieromanticus en de politicus carrière (+ charisma maximaliseren en iemand in de steek laten voor het altaar). Ik vond dat echt wel snel gaan, hij is jongvolwassene en al op level 7 van politiek en levensdoel gehaald. Zijn vrouw heb ik nu dus ook maar toegevoegd aan de challenge met als levensdoel perfecte ouder, carrière recensent en de skills fotografie, koken en opvoeden maximaliseren (+ minstens 1 kind adopteren). Hun kind is net geboren en die wordt als jongvolwassene extreme sports fan en verhuisd dan naar Mt. Komorebi.
Vind het heel leuk dat ik zo met allemaal levensdoel, carrières en karaktertrekken speel die ik normaal nooit kies. Ik doe de not so berry challenge niet op de volgorde van Lilsimsie omdat de challenge best oud is en dus nieuwere packs niet meeneemt, maar ik combineer de originele challenge met een updated not so berry die ik op reddit vond. Aanrader!
(Dit was mijn spreekbeurt over de sims. Zijn er nog vragen?)
Zou je die update kunnen delen? Ik wil deze challenge binnenkort ook gaan doen, lijkt me leuk om de nieuwere packs mee te nemen (daar heb ik er ook meer van)
Ik heb deze nu gebruikt voor gen 3.
De accessoires packs zijn volgens mij steeds onderdeel van een generatie voor zover daar skills of een levensdoel bij horen. De packs van dit jaar (cottage living, paranormal en Dream home decorator) ontbreken dan nog! Voor cottage living heb ik wel deze gevonden:
Generation X - Brown
Life with your vampire parents was always hectic, so you decided to flee to the countryside! you start living in “cordelius secret cottage” with 200$.
Traits- Animal enthusiast, vegetarian, loves the outdoors.
- Must complete “country caretaker” aspiration
- Max the farming skill
- Must live with the “simple living” lot challenge
- Must marry a townsfolk
- Must have twins (can cheat)