Simstopic #2

Qua bouwen vind ik strangerville, Cats&dogs en cottage living erg leuke spullen hebben (bouw zelf altijd met landelijke stijl). Home decorator heeft ook erg leuke meubels.

1 like

Nog even hierop terugkomend… Dat is het inderdaad! Als je baksels van uitstekende kwaliteit maakt kan je ze verkopen en roem krijgen. Ik vind het wel te langzaam gaan, hoe rijk je er van wordt :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Er is nog steeds sale en nu twijfel ik heel erg om get to work te kopen ivm dat je dan een winkel kan maken/ hebben.
Is de rest wat je er mee kan doen ook een beetje leuk?

Ja daar door twijfel ik. Ik wil het echt alleen om een winkel te kunnen maken maar dan is het toch wel best duur. Dan maar yard sales blijven houden haha

Ik ben nu alleen met de basegame aan het spelen en dan bij elke generatie wil ik een pack toevoegen. Ben benieuwd of dit me gaat bevallen. Zit nu wel te twijfelen aan mijn simsrelatie. Ze is verloofd met Johnny Zest, maar nu is ze J Huntington III tegengekomen. Hmmm

2 likes

Ik heb een aantal keer een winkel gehad maar ik stop er heel snel mee. Vind het te veel werk, kost te veel tijd en moeite. Of ik ben er gewoon slecht in, kan natuurlijk ook. Maar ik vind er niet zo heel veel aan.

2 likes

Get to work is 1 van mijn favorieten!!!

1 like

Yeah een positieve reactie! Wat gebruik je er vooral van?

1 like

Ik gebruik eigenlijk alle actieve carrieres heel graag. In dit pack zit heel veel gameplay (in tegenstelling tot eiland leven en get together). Ik vind ook dat er toffe build & buy items in zitten zoals industriële kasten en moderne banken. Het hebben van een winkel mogen ze van mij wel wat verbeteren. Hier word je echt niet rijk van.

3 likes

Ah dan ga ik hem inderdaad overslaan. Ik wilde het vooral voor de winkel omdat ik eigenlijk alleen maar rags to riches speel. Carrières speel ik eigenlijk nooit mee.

1 like

Ik vind met een winkel spelen wel heel erg leuk! Heb echt heel lang met een bloemist gespeeld. Maar je moet het zelf wel een beetje opleuken voordat het eentonig wordt ja

3 likes

@Foefjeisthuis ik vind het altijd zo lang duren voordat je iets hebt verkocht. Ondertussen moet je sim naar het toilet, eten, slapen en dan heb je uiteindelijk niet veel verdiend. De werknemers zijn ook niet al te behulpzaam😂 Heb jij een goede tip?

2 likes

Heel eerlijk: nee haha, De Sims is daar niet zo goed mee inderdaad. Het is alleen iets verbeterd toen ik een betere pc heb gekocht :sweat_smile:

Spijt van ouderschap @Mar87? Speel je dan niet met gezinnen of om een andere reden? Dat is echt mijn lievelingspack haha, dus ben gewoon benieuwd

Haha yup!! Die vragen die je kinderen om de 5 minuten stellen aan en je dan een antwoord moet kiezen. Zooo irritant😂 net zoals die berenfase. verder heb ik niet echt het idee dat de manier waarop je het kind opvoed echt invloed heeft in het verdere leven van je Sim. Ik speel juist veel met gezinnen dus daarom ook deze pack aangeschaft, maar helaas niet iets voor mij. Wat vind jij dan zo leuk aan de pack? Ben ik ook wel benieuwd naar en misschien heb ik wat gemist🤷🏼‍♀️

4 likes

Ik vind deze dingen juist leuk! Het geeft wat meer te doen met kinderen en tieners, dat je ze meer kunt opvoeden. En dat ze aan die vaardigheden kunnen werken, emotionele beheersing enzo. Ik ben het wel met je eens dat het jammer is dat het weinig invloed heeft op het verdere leven, daar hadden ze meer uit kunnen halen.
De schoolprojecten vind ik ook leuk trouwens

1 like

@Raymond heb jij nou letterlijk alle uitbreidingen gekocht en overal spijt van??
Ik heb trouwens nergens spijt van want op een punt vond ik het even heel leuk, maar degene waar ik op heb gestemd vond ik maar heel korte tijd heel leuk of bleken minder dan ik dacht.

Ik zag laatst een yt video over ouderschap pack en je sims krijgen bepaalde treats afhankelijk van de eigenschappen die ze hebben gehaald als ze kind/ tiener zijn. Ik dacht ook dat het geen invloed had maar blijkbaar wel!

1 like

Haha ik vond je al zo zuur om alles aan te vinken :rofl: maar dat matchte dan wel weer met je profielfoto

2 likes

Ik vind Uit eten echt een miskoop, omdat het bij mij gewoon niet werkt. Echt heel jammer.

Ik heb voor Kerst Cottage Living gekregen, zoveel zin om mee te spelen!

4 likes