Simstopic #2

Ik heb gister middag een aantal uurtjes gespeeld. Met 1 van de gezinnen (tweede generatie van mijn favo sim die al dood is) waar ik altijd mee speel Omdat zij en haar man naar de universiteit zijn geweest speel ik met hun wel met carrières. (Erg leuk trouwens en beide zijn al op hun max van de carrriere)

Het was weer een grote chaos:

• ik wilde af van de waterbesparingsdag en deze sim kent veel mensen dus ik ging haar laten herstemmen. Super veel buren uitgenodigd; eentje kwam spontaan langs hey kom maar binnen buurvrouw en de buurvrouw valt dood neer door ouderdom. Iedereen natuurlijk over de zeik, come on je hebt haar net ontmoet let it go :joy:

• ik wilde 1 kind om de generatie voort te zetten. Vrouw gaat bevallen en ze krijgt een tweeling :sob: Mijn sims woonde in een micro home :sweat_smile: Gelukkig was het voorjaar dus de tweeling heeft in de achtertuin gewoond tot ze bijna gingen opgroeien. Nu is het gezin naar een groter huis verhuisd alleen is het een lelijke EA build dus ik had geen zin en amper geld meer om het huis mooi te maken of ergens anders toch een huis zelf te bouwen.

12 likes

Get together is echt 1 van m’n favorieten. Via die clubs kan ik makkelijk veel mensen ontmoeten en die wereld heeft zoveel ontmoetingsplaatsen.

Ik vind het te ingewikkeld allemaal, maar heb me er ook nog niet heel goed in verdiept. Het gaat niet vanzelf ofzo, daarom heb ik het meest spijt van die pack.

Haha love dat dit ook gewoon zo kan hehehe

3 likes

Hahaha ja ik ook :joy: Ik had gister even met de zus van die sim gespeeld, die had al een kind maar die man was dood door ouderdom. Toen kreeg ze een relatie met een vrouw, alleen was ze ook nog zwanger van de huisbaas. Hele gezin in San Mashino verhuisd want het eerste appartement was vies en klein. Heeft die sim ook een tweeling gekregen :joy::joy: Ik heb weer geen ruimte. En haar inmiddels vrouw is bij haar ingetrokken maar heeft haar tienerdochter alleen achter gelaten want die is niet mee gegaan :sweat_smile:

4 likes

Ben voor het eerst sinds een tijd weer aan het Simsen, en heb voor het eerst een dierenkliniek opgericht… maar ik blijf maar steken op 3 sterren? Ze vinden de sfeer niet goed terwijl ik allerlei schilderijtjes etc heb opgehangen en mijn best doe om het schoon te houden + geen enkele klant geeft 4 sterren of meer? Wat moet je daarvoor doen joh. Ikzelf ben een dierenarts met ondertussen al level 7, al houd ik de wachttijd kort, heb ik het dier de hele tijd gerustgesteld en gaat alles goed, alsnog geeft klant maar 3 sterren?

Ik heb ook na een lange tijd de Sims weer opgestart! Ik vind het eigenlijk alleen maar leuk om sims en shells te decoreren :sweat_smile:

11 likes

Nou ik heb Get Together & Spa Day aangeschaft.
Die eerste vooral voor de wereld en die 2e tsja welke game pack anders

1 like

Je moet zorgen dat de klant eerst de dierenkliniek ziet voor je 'm begroet, dus dan krijg je een wolkje met een schilderij erin oid. En zorgen dat de stress van het dier heel laag blijft en als je klaar bent met de behandeling, eerst het dier belonen (goede hond noemen oid) en dan pas de rekening vragen. Ik kwam zo steeds op 4 sterren, maar geen idee hoe je op 5 komt.

3 likes

Oké thanks! Dat eerste ga ik veranderen, maar heb geen controle over hoe mijn 3 dierenartsen dat doen toch of volgen die mij?
Stress houd ik laag, miss. andere dierenartsen niet. En idd dat belonen wil ik steeds doen maar mijn sim klikt automatisch al direct op factureren.

Soms vergeet ik echt hoe mooi Sulani is… helaas speel ik er toch niet graag

4 likes

Oh wat een tof idee!

1 like

Ohhh dit is zo tof! Ik houd er alleen van om te spelen met een concreet doel dus dit is wel echt een goed idee!

2 likes

Ben sinds deze week weer aan het simsen. Had het laatst in augustus gespeeld zag ik. Toen had ik seizoenen gekocht in de sale. Vind dat zo’n leuke toevoeging in het spel. M’n volwassenen hebben nu beiden carrièrestap 10 behaald (hij als computer nerd en zij als influencer) en hebben net de eerste kerst gevierd met hun tweeling. Hoop nu voor het eerst door te spelen met de volgende generatie, want dat is me nooit eerder gelukt.

Nobody knows waarom hij naakt is met kerst

15 likes

Ik ging gisteren simmen en zag staan dat je komend weekend een proeflicensie van die uitbreiding met de sneeuw (Sneeuwpret?) kan downloaden.

3 likes

Eindelijk een game pack waar ik enthousiast over ben! Trouwen :scream::scream::scream:

12 likes

Oh leuk! Dat hebben ze laatste tijd veel dat je dan een pakket kan testen. Ben wel benieuwd naar dat pack aangezien het mij voor even leuk lijkt en niet voor de hele game play

I’m readyyyyy!

2 likes

Hopelijk krijgen we morgen een trailer plz

3 likes

Yay eindelijk een hanbok!

2 likes

11 likes