Ik heb gister middag een aantal uurtjes gespeeld. Met 1 van de gezinnen (tweede generatie van mijn favo sim die al dood is) waar ik altijd mee speel Omdat zij en haar man naar de universiteit zijn geweest speel ik met hun wel met carrières. (Erg leuk trouwens en beide zijn al op hun max van de carrriere)
Het was weer een grote chaos:
-
ik wilde af van de waterbesparingsdag en deze sim kent veel mensen dus ik ging haar laten herstemmen. Super veel buren uitgenodigd; eentje kwam spontaan langs hey kom maar binnen buurvrouw en de buurvrouw valt dood neer door ouderdom. Iedereen natuurlijk over de zeik, come on je hebt haar net ontmoet let it go
-
ik wilde 1 kind om de generatie voort te zetten. Vrouw gaat bevallen en ze krijgt een tweeling
Mijn sims woonde in een micro home
Gelukkig was het voorjaar dus de tweeling heeft in de achtertuin gewoond tot ze bijna gingen opgroeien. Nu is het gezin naar een groter huis verhuisd alleen is het een lelijke EA build dus ik had geen zin en amper geld meer om het huis mooi te maken of ergens anders toch een huis zelf te bouwen.