Ik hoop dat het zoiets wordt als het hot date pack. Dat was het beste pack ooit.
Nou ik hou m’n hart vast. Straks is het een pack in samenwerking met Katy Perry waarbij ze standaard bij je huwelijk Last Froobie Noob zingt.
Oeh ik zag zo’n scenario waarbij je 25.000 sd moest verdienen en heb nu Rene Le Bl.anc gemaakt en ga van hem een dikke celebrity maken hahahahahaha, ik geniet echt heeeel erg hiervan
Hahahaha omg hoe kom je erop?! xD
Hahahaha geen idee, ik had heel veel zin om van hem een echte A-artiest te maken, omdat hij het verdient
Ik dacht dat je Roy Donders had gemaakt 🥲😂
Wat een nostalgie!
Ik heb hier ook nog heel veel sims 1 en sims 3 spellen en ik kan het gewoon niet over m’n hart verkrijgen om ze weg te doen
Ja dat heb ik ook al jaren. Maar ze liggen nu zo lang doelloos te zijn. Geen cd ingang meer in de laptop… Het is wel zonde, maar goed, anders moet ik ze ooit maar downloaden.
Wat leuk! Heb helaas ook geen ingang meer voor cd’s in m’n laptop.
Ik ging even op bezoek bij de fam. Bheeda omdat ik het altijd leuk vind als mijn kinderen vrienden worden met hun kind. Dit is hun schattige peuter.
Wow dat zijn echt super veel bugs! Ik heb wel eens een klein dingetje zoals een sim die ineens verdwijnt of zo ipv ergens heen lopen. Maar niet zo hertig als jij hebt
Heb je je visuele effecten laag staan? Dat helpt bij mij. Helaas wel, want is wel minder mooi natuurlijk.
Wowww dat is een flinke lijst
Er is weer uitverkoop op steam trouwens, 50 procent korting
17 Februari komt de nieuwe Game Pack uit!
My Wedding Stories
Leuke challenge. Blijf dat zo’n mooie wereld vinden!
Zo leuk dat je ook zulke verschillende stijlen op je bruiloft kan kiezen, deze ga ik wel kopen als 'ie in de aanbieding is!