Simstopic #2

Ik ben ook héél benieuwd of dit soepel gaat lopen, als ik nu een bruiloft houdt is het een wonder als alle gasten gaan zitten als de ceremonie begint.

10 likes
14 likes

Die wereld ziet er wel heel mooi uit zeg!

4 likes

Oh wauw de trailer ziet er echt mooi uit!

Wat een leuk verhaal ook. Moest er echt van glimlachen.

2 likes

Ik ben zo verdrietig. Gisteren nog gespeeld met een familie. Wilde vandaag verder gaan om te beginnen met de 4e generatie, maar ze staan niet tussen mijn geladen spellen. Had gisteren ook foto’s gemaakt, maar die zijn ook nergens te bekeken :sob:. Kan wel oude foto’s vinden.

Wil er heel hard om huilen, maar houd mij groot. Denk dus dat de familie perongeluk verwijderd is. Als je op verwijderen drukt krijg je precies dezelfde soort knop als je afsluit. Van dat je het moet bevestigen. En nu denk ik shit! Gisteren had ik indd gedrukt op het vinkje met het idee dat ik het had afgesloten, maar de sims sloot niet af. Dus ik had blijkbaar op een heel ander vinkje gedrukt :sob::sob:

Echt zoooo kut. Was ook enige familie waar ik echt in investeerde. Echt uren aan besteed

1 like

Omg nooo, dat is zo rot!! Ik zou ook geen idee hebben of en zo ja, hoe je het zou kunnen terug halen. 4e generatie is ook echt al lang, daar zaten veel uren in :pensive:

1 like

Ja heel veel uren. Ik probeer er niet te veel aan te denken, want wat baal ik zo erg. Weet ook echt niet hoe dit zomaar heb kunnen gebeuren. Had al een heel verhaallijn bedacht met de familie. Heb nu alleen de screenshots nog :sleepy:. Was zo leuke familie

2 likes

Ah, voel je pijn. Zo’n zonde. Heb je al gegoogled of er toch een optie is om het terug te halen? Had gisteravond snel gekeken voor je, maar kon het zo snel niet vinden…

3 likes

Lief dat je het gegoogled hebt! Ik had zelf ook alles gecontroleerd, maar de file. lijkt ook echt weg te zijn. Dus helaas lijkt het erop dat ik er niks meer aan kon. Laat mijn vriend ook nog even kijken, maar denk dat het echt weg is.

Als het spel gecrasht was dan had ik het terug kunnen halen, maar nu is het daadwerkelijk verwijderd :pensive:

Oh wat zonde!
Volgens mij kan je wel je computer terugzetten naar een vorige versie (bv. van enkele dagen geleden). Dit heet systeemherstel. Weet niet of dat eventueel een optie is? Op die manier ben je waarschijnlijk wel een deel van je spelvoortgang kwijt, maar heb je op zijn minst de save weer terug :slight_smile:

Nee dat werkt niet, hij haalt geen bestanden terug met systeemherstel, alleen instellingen of updates van de computer

Oh dat wist ik niet :frowning: Hoop dat je alsnog je bestand ergens kan recupereren Loempia!

1 like

Straks livestream!

1 like

De CAS is lelijk. De jurken zijn ugly AF. Ik blijf wel mijn favo Vampierenjurk gebruiken.
Niks in de stream werkte en ik vind het echt flauw dat de chat uitstond vanwege al het Ruslandgedoe

2 likes

De stream was meeega rommelig, echt jammer inderdaad. Vind de nieuwe wereld wel erg mooi!

1 like

Ja ik vind het ook wel jammer dat je nu alles tijdens het trouwen moet managen.
Ik wil niet constant zeggen wat mijn gasten moeten doen. Als ik taart snij moeten ze gewoon automatisch komen net als bij het toasten. Bij de Sims 2 lukte dit allemaal wel.

2 likes

Ja de wereld vond ik ook tegenvallen. Ik vind hem mooi, maar ik had hem zo anders verwacht.

hahaha me

2 likes

OMG WTF

10 likes

Hahah die sim op de achtergrond is er ook in shock van :joy:

7 likes