Simstopic #2

Ik vind het eigenlijk zo’n gemis dat tieners naar zo weinig buitenschoolse activiteiten kunnen, hallo ik wil een cheerleader, geen scoutingrat

8 likes

Eliza is z’n moeder :joy:

@Maestoso jaaaa en muziekclub en ik wil m’n kinderen naar de militaire school sturen terwijl ik zelf lekker chill

5 likes

Ik speel dit weekend voor het eerst Sims met de nieuwe story progression update.
Was m’n kind in de speeltuin met haar vrienden, wordt ze gebeld door haar moeder of ze een kindje erbij moeten nemen of niet :joy:

4 likes

De ouders van m’n gezin zijn dood gegaan door ouderdom. Nu moeten m’n twee tieners kerst vieren in een graf stemming. It’s the most wonderful time of the year :clinking_glasses:

6 likes

Gelukkig zijn ze niet tijdens hun huwelijk doodgegaan

1 like

Je mods en cc even verwijderen?

Omg die regenboog trouwjurken wtf? Dit menen ze toch niet?

“We plakken de regenboogkleuren op alle CAS items. Representation.”
Zo zonde, want de regenboog trouwbogen zijn cuute.

7 likes

Plumbella’s review gekeken op YT over de nieuwe gp, ziet er echt kut uit man. Vind de build & buy wel mooi en de wereld is ook wel mooi (maar ook niet top want weinig gameplay) maar verder… meh

2 likes

Ja love haar eerlijke reviews. En dan kijk je daarna die van LilSimsie… ik had ook gelezen dat deze pack outsourced is en daarom zoveel bugs heeft?

Hallo waarom kan de Simsteam dit niet?

2 likes

Ik las al veel kritiek op die jurken, maar dacht hoe erg kan het nou zijn… nou blijkbaar heel erg :scream:

1 like

Ja idd. Ik kan me niet voorstellen dat je dit op een bruiloft draagt. Ja, als je dresscode circussjiek is. Sorry, maar ik ben zo klaar met dit spel atm

1 like

Altijd toch. Ik hoor je niet heel vaak positief :joy:

Ik vind cottage living wel nog steeds heel leuk :heartbeat:
Denk dat ik vandaag weer even ga spelen, voor het eerst sinds maanden.

3 likes

True… Sims 4 is gewoon… blah

Wanneer komt paralives nou uit, ze hebben het er al jaaaaren over dat die elk moment kan komen en een betere versie van de sims 4 is, still waiting.

2 likes

Zitten nog niet eens in Beta

1 like

Plumbella die de ‘My wedding stories’ pack speelt en stopt bij de eerste glitch. Dat was een korte video :laughing::sweat_smile:

10 likes

Omg ik wil dit doennn. Sws smash Knox

3 likes

Ughh ik had echt hoop voor de bruiloft game pack, maar natuurlijk zit het helemaal vol met bugs. Waarom ben ik hier nog verrast over🙄

3 likes

Echt dit is als ik de reviews mag geloven de slechtst uitgevoerde (game) pack ooit. Samen met dine out misschien. Wat een bugs, werkt gewoon voor geen meter. Zonde weer.

1 like