Simstopic #2

Ja echt bizar zonde :frowning: Ik vind dat je dat ook echt niet kan maken als je mensen ervoor laat betalen.

Daarnaast is deze pack toch uitgesteld?! Genoeg tijd lijkt me om te zorgen dat het foutloos werkt.

4 likes

Wat jammer! Keek heel erg uit naar deze game pack maar ga hem niet kopen na alle slechte reviews…

1 like

Ik wilde vanavond trouwen, maar dat lukte gewoon niet?? Als ik de geloften wilde uitwisselen, gebeurde er niks. Tijdens de rehearsal dinner ging mijn sim push ups doen :sob: waarom is dit spel zo :sob:

Ik hoop echt dat ze snel met een update komen.

3 likes

1 like

Ik zat mijn hoofd te breken over de optie “Rekwisieten geven” en wat dat moest betekenen. Uiteindelijk kwam ik erop dat het een slechte vertaling van “Give props” was :sweat_smile:
Meestal zijn dat soort dingetjes en woordgrapjes toch wel goed vertaald!

1 like

Leuke fb groep dit! Kan zelf niet zo goed bouwen, hier worden echt kunstwerkjes gedeeld. Paar vorbeeldjes:

16 likes

Is die laatste foto ook uit Sims? Het ziet er zo niet-simserig uit

1 like

Jup! Ook sims. Hele realistische cc en vgm gebruiken die builders ook allerlei overlays om het nog echter te doen lijken.

3 likes

Het trouwpack is wel echt een blamage.
Deze expectation v.s reality video :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

https://youtube.com/shorts/r45IDL1rL38?feature=share

2 likes

Ik zag deze post en nu valle alle puzzelstukjes op hun plek

Het is ook echt zo’n dikke middelvinger naar de spelers dat ze geen statement uitbrengen. Zelfs bij Journey to Babboe lieten ze sneller van zich horen

3 likes

Huh gaan ze nou alweer een nieuwe trailer uitbrengen terwijl er nog geen oplossing is voor de geflopte wedding pack?

Het is een mod. Niet van EA zelf dus;)

2 likes

Ahaaa niet verder gekeken dan mijn neus lang is

Werd gelijk instant boos bij het idee haha

1 like

Wel echt stom dat we dat niet gewoon al hebben

Sims 3 supernatural was 10 x leuker

1 like

Uh ik probeer winrar te downloaden op mijn mac zodat ik met mods kan spelen maar ik krijg dat hele programma niet gedownload? Hij downloadt dan een mapje met wat .txt en nog wat andere bestanden? Wat doe ik verkeerd?

edit: het bestand wat ik download met de download link is een .tar bestand en als ik dat open kom ik in dat mapje met die andere bestanden

Gebruik deze! Die gebruikte ik op mijn macos

1 like

Ja dat heb ik geprobeerd maar daarmee lukte het ook niet met de site waarvan ik de wonderful whims had gedownload. Heb je toevallig een goede link die het bij jou deed?

1 like

oke ik denk dat ik er gewoon niks van snap. ben echt een noob

Sorry ik gebruik al 2 jaar geen macbook meer dus ik kan je niet verder helpen

Niet erg! Ik blijf nog ff puzzelen en anders gewoon oldskool zonder!

3 likes