Simstopic #2

Ik denk dat het zo is gelukt toch?

Je mist volgens mij de scripts

Als in een Sim wil maken zie ik dit

En die attractiveness dingen zijn van de mod, want als ik de mods disable en opnieuw opstart staan ze er niet bij

@Vaiana zou er dan bij scripts ook iets moeten staan? Wat betekent het als dat er niet staat?

Edit: ik had scriptmodificaties uitstaan, dat moet ook aan denk ik?

Sorry voor alle vragen en de slechte foto’s haha

1 like

Ja het was gelukt uiteindelijk! Had er meer van verwacht maar misschien moet ik nog maar wat extra mods en cc downloaden :smiley:
Bedankt voor het meekijken allemaal

1 like

Als jullie je vervelen kunnen jullie nog de enquete over de nieuwe game pack invullen. Dit is van EA zelf hahaha

11 likes

Sorry hoe bedoel je? :sweat_smile:

Ze zijn ergens mee gekomen. Ben heel benieuwd! Als het goed gefixt wordt lijkt het mij een leuke pack🤞

6 likes

De lengte van die waslijst is echt gênant, hier hebben mensen gewoon voor moeten betalen :no_mouth: Ik vind het ook extra jammer omdat het me juist een leuk pack lijkt

7 likes

Ja en dan zitten er ook dingen tussen die in de Sims 2 (uit 2004 wtf) soepel gingen

2 likes

Ik heb het natuurlijk wel gekocht. EA is voor mij een beetje die toxic ex die je appt als je een wijntje te veel op hebt.

12 likes

Hoe is hij nu na de update? Overweeg nog steeds hem aan te schaffen haha.

De nieuwe wereld werkt voor mij prima en de spullen en cas items ook. Ik moet nog een bruiloft houden, daar zitten natuurlijk de meeste bugs dus dat heb ik nog niet aangedurfd.

Ik vind de nieuwe wereld trouwens heel leuk. Voor een game pack echt een prima formaat. De builds zijn wel echt mega lelijk dus die heb ik meteen platgegooid en vervangen voor dingen van andere simmers.

2 likes

Ik heb ‘m ook, ik vind de kleding zo leuk.

ZWAK!

Nee grapje, maar toch… why?

Ga weg met die kits. :rage: geef expansions

3 likes

Ok hier heb je “My Funeral Stories”

6 likes

Eerlijk dit had ik leuker gevonden dan my wedding stories denk :rofl: beetje drama rondom de dood. Ruzie om erfenissen etc.

8 likes

Dingen die in de Sims acceptabel zijn maar in het echte leven niet :sweat_smile:

16 likes

Love het behang! Past heel mooi bij de Paranormal Stuff

2 likes