Simstopic #2

Ok dit ga ik binnenkort proberen!

5 likes

Ja ben zo blij met dit! MCCC was toch altijd iets te veel soap opera voor mij met al die Sims die constant scheiden en trouwen en dan 6 kinderen krijgen hahaha

3 likes

Ooh dat lijkt mij leuk! Dan komt er wat meer reuring in de buurt.

1 like

Er komt binnenkort een nieuwe uitbreiding? :scream:
De guru’s zijn weer lekker bezig met hun [redacted]

@Solsikke jaa hopelijk snel ook dat sims relaties aangaan, trouwen en scheiden

Ik speel nu met Buurtverhalen, en er worden vooral heel veel kinderen geboren en geadopteerd!
Ik heb alleen doodgaan en wegverhuizen uit staan in dit spel, kan toeval zijn maar het zijn er wel veel haha

Je kan dit aanpassen! Vond de default instellingen van mccc ook erg heftig.

3 likes

I know, maar ben te lazy daarvoor

Oké inmiddels toch ook andere gebeurtenissen, haha!

1 like

Ik had gehoopt dat Mijn Bruiloft weer zou werken na de laatste update, maar tevergeefs :sob::sob::sob: zit nog steeds vol met bugs

3 likes

Omdat die nog komt

Oke ik heb de nieuwe kit gekocht. Ben zo benieuwd! Love de meubels en het behang

3 likes

Ik heb 4 agatha rimpelbil’s wonen in mijn Sim wereld😂

Oh zelf 5đŸ€”

Nee 7, wtf?

3 likes

Liever dat dan Agnes! :smiling_face_with_tear:

1 like

Ik was gister met mijn vriend in Utrecht en daar liepen heel veel cosplayers rond, dus ik zei: ohh is er Geekcon nu?

Bedacht me later dat Geekcon alleen in The Sims bestaat. Mijn vriend had sowieso geen idee waar ik het over had. :joy:

30 likes

OMG ik wil een Geekcon waarbij iedereen als zijn favo Simspersonage verkleed gaat en de Smussle danst! :open_mouth:

8 likes

Ik besef me opeens dat mijn basis in het Engels echt vanuit de Sims komt. We hadden destijds van die gekopieerde Sims spellen en volgens mij was de basisgame Engels waardoor alle uitbereidingspakketten dat ook waren. Ik heb daar echt veel geleerd en soms ook verkeerde keuzes gemaakt omdat ik het Engels dan niet begreep hahaha

Is uren simsen toch nog daadwerkelijk ergens goed voor geweest

10 likes

Had ik inderdaad ook! De sims game die ik daarna in het Nederlands had was ik ook echt helemaal in de war van wat moet ik doen :rofl:

1 like

Take my money bitchessss

11 likes

Ah shit ik werd al echt enthousiast :see_no_evil::joy:

Zijn er al hints op wat de nieuwe expansion pack kan worden?

2 likes

Ik zit ineens weer middenin een simsverslaving. Welke uitbreiding van de laatste tijd is nou echt leuk en de moeite waard om te kopen?

1 like