Verkooptopic

Is het eerste topic als je met de zoekfunctie zoekt op verkooptopic. Ik verplaats het wel.

Nee hoor, als je op verkoop zoekt, staat ‘ie ook in het rijtje van zoekresultaten.

Nou niet toen ik zocht! Maar toch bedankt voor je behulpzaamheid :blush::blush:

1 like

Ja, dus dan vindt ‘ie ‘m toch. Zelfs als je dat filter niet aan zet. Je klikt op Google toch ook niet op de eerste link en daarmee klaar. Je moet soms wel scrollen. Dat klopt.

Attentie @TantePollewop

757D388A-DBDD-4791-AF98-A9DF53EE0AB8

Maar zit wel in andermans lijstjes te koekeloeren :eyes:

Sinterklaas/kerstcadeaus!

Tip van mij gratis en voor niks! Je hoeft niet eerst naar Terschelling te komen voor deze tip!

Even checken of er iemand geïnteresseerd is, voor ik 100 foto’s ga delen. Is er iemand die een djembe-achtig ding mist in zijn leven?

Haha misschien ik wel voor m’n vriend! (Ligt er even aan hoe duur en hoe groot en waar je woont wel)

Wil je er een voor spelen of sier. Want ik heb ‘m voor sier en weet niks van die dingen. Misschien is het wel een sierding alleen.

Heb even gemeten en het is 43 cm hoog. Ik woon in zuid Holland en zou er €25 ex verzendkosten voor willen.

Oh nee wel om op te spelen, dus misschien is het dan minder geschikt. En woon ook niet heel erg in de buurt van ZH! Maar je hebt me wel op een idee gebracht om eens op marktplaats te kijken naar zoiets voor hem haha.

1 like

Oh ik heb interesse in Ruby Woo! Kom uit België, dus ik wil gerust wat bijbetalen voor verzending als dat nodig is. Stuur je me een privéberichtje?

Ik heb mijn kast opgeruimd. Ik ben 1,85, dus daarom kunnen de mouwen wat te kort lijken.

Prijzen:

  • T-Shirts 2,50
  • Blousjes 5,00
  • Lang vest 5,00
  • Scotch en Soda trui of blouse top 15 euro

VERKOCHT
1 - H&M blouse 5,00


2 - ONLY blouse top 5,00

VERKOCHT
3 - H&M crop top blouse 5,00


4 - ZARA top (dun stofje) 2,50


5 - H&M trui boothals 5,00

VERKOCHT
6 - ZARA vleermuismouw trui 5,00


7 - District top 2,50


8 - H&M zomertop 2,50


9 - Primark top 2,50


10 - Primark top 2,50


11 - Primark top suede voorkant 2,50


12 - H&M top 2,50


13 - H&M top 2,50


14 - Scotch & Soda blouse top 15,00

VERKOCHT
15 - VILA lang vest donkergrijs 5,00

VERKOCHT
16 - Scotch & Soda trui 15,00

Verzendkosten brievenbus 3,95
Verzendkosten pakketje 6,95

1 like

Oeh, is dat vest heel dik/kriebelig of medium? In het laatste geval heb ik wel interesse. Ik heb ook interesse in het eerste blousje van H&M en de laatste trui van Scotch & Soda. Wat wil je er allemaal voor hebben?

Het staat er nu bij! Lange vest kriebelt niet en is lekker warm! Het is donkergrijs en slechts 2x gedragen. Helaas niet mijn kleur. De lichtgrijze en zwarte draag ik veel.

1 like

Ja, ik vind van wel. Ik draag bijna altijd een S.

Heeft iemand hier nog een gymshark legging te koop? Asking for a friend

Binnenkort is er black friday sale, aankomende maandag om 20u :stuck_out_tongue:

Ohhh da’s ook goed haha.

vanaf 22 november kan je zien wat er in de sale gaat geloof ik! Wel aan te raden om op tijd bij te zijn, vorig jaar was alles weg

Ik heb mn schoenen en tassen uitgezocht! Wel meer foto’s beschikbaar maar voor het overzicht niet te veel geplaatst. Prijzen een indicatie en zijn excl. verzendkosten. Ophalen mag natuurlijk ook, woon wel in het noorden.

Schoenen Mango, 1x gedragen. Maat 38. € 7,50.

IMG_3763

Schoenen Topshop, zo goed als nieuw. Suede met metalen stukjes op punt en hak. Maat 7.5 US - valt als maat 39. € 7,50.

IMG_3761

Stevige bruine crossbody tas. Tas sluit doormiddel van magneet in de flap. Heeft 3 vakken, 2 grotere en 1 kleinere met rits. € 7,50.
IMG_3766

Gele crossbody tas van Mango. Kleine spiegel binnen in. € 5,00
IMG_3771

Blauwe envelop clutch. Zo goed als nieuw. € 5,00

Groene clutch. Aan de bovenkant zitten metalen strips, waarmee je de clutch open en dicht “klapt”. Beetje zoals die metalen armbanden van vroeger die je op je pols kon slaan, waardoor hij om je pols krult (kan geen betere uitleg bedenken:P). € 7,50.

IMG_3781

Galatasje, zwart met drukknoop, satijnen look, nooit gedragen. € 5,00.

IMG_3787