Welkom! En ja dat had ik ook! Dan was ik bij me voor op de stoep aan het oefenen en als er dan mensen aankwamen ging ik staan wachten in mān deuropening/hal of doen alsof ik ~casual~ op mān telefoon aan het kijken was haha. Wat voor mij hielp was om samen met iemand te gaan. In mijn geval ging ik met mān vriend er bij een beetje heen en weer rollen in de straat, hij deed verder niet zo veel behalve mān hand vasthouden bij dingen die ik eng vond en af en toe roepen dat ik mān knieĆ«n moest buigen, maar daardoor was ik veel minder met de rest van mān omgeving bezig en dat hielp echt! Uiteindelijk kon ik het daardoor vrij vlot loslaten en durfde ik ook gewoon dingen die ik nog helemaal niet kon te oefenen in mān straat.
En, beetje een dooddoener en makkelijker gezegd dan gedaan, maar probeer je te toch bedenken dat het helemaal niet erg is als iemand je ziet klungelen. Ik woon in zoān straat waar iedereen elkaar wel enigszins kent en ik kreeg juist allemaal enthousiaste opmerkingen van mijn overburen als ze me zagen, āoh het gaat al veel beter dan vorige weekā, āknap hoor!ā, āik wou dat ik dat durfde!ā. Daardoor bedacht ik me wel dat de meeste mensen je echt niet vanbinnen uitlachen als je iets nieuws aan het leren bent en to be fair, dat je gewoon best een lul bent als je dat wel doet haha. Nouja heel verhaal maar hoop dat het lukt om het een beetje los te laten, want het is zo leuk om buiten te oefenen!