Oh tof topic! Ik doe graag aan skaten, niet vaak maar lekker in de zomer of de lente wat meters maken. Alleen al die bergjes en heuvels hier in het zuiden zijn soms wel eng, ga je zo hard naar beneden en dat vind ik niets. Moet nieuwe skates hebben, wil graag een paar met 3 wielen. Maar nu ik al die berichtjes over rolschaatsen zie wil ik ook! Haha… Stelletje influencers…
Ik heb net mijn longboard binnen gekregen, hij is echt heel erg mooi!
Dit is met skeelers echt de hel, haha.
Ik moet trouwens echt fijne plekjes vinden om te kunnen rijden. We hebben best wat kinderkopjes hier in het dorp.
Heb zo’n zin om mn rolschaatsen te gebruiken nu maar ik heb blaren en die doen pijn meh. Het is echt lekker weer ervoor!
Maakt het trouwens uit waar je je beschermers koopt?
Ik heb net weer even een rondje gedaan, zo heerlijk! Was iets verder gegaan dan de vorige keren, maar de terugweg had ik zo’n harde wind tegen, mijn benen zijn dood nu.
Door al die verhalen over rolschaatsen wil ik ze nu ook haha, maar moet echt eerst even het inline skating onder de knie krijgen voordat ik een paar rolschaatsen kan verantwoorden
Ik heb mn skeelers gepast en ben echt gewoon te dik. Nu ben ik bang dat over 15 kilo (nou ja 13.3) die rolschaatsen ook niet gaan passen.
Stond trouwens wel te wiebelen met mn enkels, hoop dat dat met rolschaatsen minder is.
Waar knelt het bij jouw skeelers?
Nou mn bovenenkels/onderkuiten zijn gewoon te dik.
Het voordeel van rolschaatsen is wel dat ze geveterd zijn en veel schoenen zijn ook best soepel! Ik kan me nog herinneren van vroeger dat ik skeelers altijd heel naar vond om mijn enkels/onderbenen omdat ze zo stug waren, terwijl het bij m’n rolschaatsen voelt alsof ik bijvoorbeeld Dr Martens met twee oogjes meer draag. En wat enkelwiebelen betreft, dat vind ik met rolschaatsen ook een stuk minder dan skeelers omdat je natuurlijk een stuk stabieler staat met 2x2 wielen!
Er zijn best veel fijne routes. Van de kinderboerderij bijvoorbeeld naar Bunnik heb je veel asfalt of lekker naar Austerlitz via het hertenkamp. Of via Zeist naar de bilt en dan langs een tennisvereniging richting het tuincentrum overvecht.
die ga ik even onthouden, Ik ken alleen over de Utrechtseweg naar De Bilt. En volgens mij heeft de Driebergseweg ook veel asfalt
We kunnen op den duur ok wel samen een stukje rolschaatsen of skaten. En wat ook best leuk is aan de overkant van het Herman Jordan heb je een fietspad daar naar binnen en dan heb je een landweggetje en dan richting de uithof lekker langs schaapjes etc. kijken
Het bisschopweggetje Weet alleen niet of dat geasfalteerd is.
En dat zou inderdaad later kunnen. Eerst eens erop blijven staan enzo, haha.
Ik mocht de rolschaatsen van mn beste vriendin eens uitproberen… appt ze net dat haar moeder ze een poos geleden weg heeft gedaan, omdat ze blijkbaar daar nog lagen en ze dacht dat mijn vriendin ze niet meer gebruikte. Bleken Moxi’s te zijn.
Zoals @Dazed zegt heb je bij rolschaatsen de mogelijkheid om het aan je voet aan te passen. Wellicht kan je vast ook een rolschaats passen.
Okeeeee ik heb deze besteld van de Lidl:
Heb vroeger veel geskeelerd, maar tegenwoordig duren hobby’s bij mij niet altijd zo lang, dus prijstechnisch gezien leek dit me een goeie keuze
Wat een influencers zijn jullie ook met je enthousiasme
Edit: ik vind ze wel lelijk, maarja, eerst maar eens vooruit komen enzo
Op een vlakke weg is wel altijd fijner maar je kan je wielen aan zulke tegels aanpassen.
Met grote zachte wielen kan dit prima en kan je ook over uitstekende tegels heen enzo. Denk aan een hardheid van 78A en 65mm.
Dit zijn mijn wielen, die linksboven zou ik dan aanraden.
Deze had ik ook al gespot, vind de roze stiekem ook wel heel leuk haha
Mijn vriend bmx’t en morgen hebben we een gezamenlijke vrije dag, dus we hebben net besloten dat we samen naar het skatepark gaan morgen! Ik ben één keer in de bowl van het buurtparkje geweest op m’n rolschaatsen maar dit wordt voor het eerst echt park! Heb er heel veel zin in, er is een niet al te agressieve quarter dus dan kan ik mooi gaan oefenen om daar heen en weer op te gaan