@merrow ik heb al een drama update
Een bekende skater in het wereldje heeft 2 dagen geleden een ongeluk gehad in de bowl. Ze viel achterover met het eruit klimmen. Ze heeft nu 11 nietjes in haar hoofd en een hersenschudding. Ze had er ook een post over gemaakt met foto’s, waarvan de comments uitstonden. Ze had dus geen helm op en ze zei zelf al dat ze dus wel haar lesje geleerd had.
Nu zijn er dus andere mensen die achter haar rug om daar over praten en zeggen hoe dom ze is geweest. En weer andere mensen die nu van die posts maken van " je kan niet tegen anderen zeggen of ze wel of niet een helm moeten dragen" maar allemaal zonder haar bij naam te noemen. En nu heeft ze weer een story geplaatst met dat ze teleurgesteld is dat mensen over haar roddelen in plaats van vragen of ze ok is. En nu heeft ze een instagram break.
Ik vind dit topic altijd zo vervelend. Ik haat het als mensen onder mijn posts dingen zeggen als “pads?” " where is your helmet?". Iedereen beslist zelf welke mate van risico ze willen nemen. Een helm beschermd ook niet tegen een hersenschudding. En mijn eigen val had niet voorkomen kunnen worden door wat voor soort bescherming ook. Als mensen dat soort reacties bij mij achterlaten dan stel ik in dat hun reacties op mijn pagina gelimiteerd worden en als ze het op een heel vervelende manier zeggen dan blokkeer ik ze haha. Valt me ook altijd op dat dit bij bladers of skateboarders geen issue is, eerder andersom.