Haha, ik kom net kijken met de slowcooker dus ik ben vooral experimenteren hoor! De gehaktballen ook. Ze zien er nu goed uit maar hoe de smaak is moet ik nog zien.
De soep die ik afgelopen weekend maakte bestond uit groenten die op moesten; tomaten, ui, knoflook en wortel.
De soep van morgen is ook met tomaat, maar ik ga experimenteren met gepelde tomaat uit blik ipv verse tomaat. En ik ga er wat paprikapuree bij doen en wat andere specerijen / kruiden. Als het gaat om soep doe ik altijd maar wat en is het nooit 100% hetzelfde als de vorige keer.
Wat ik in tomatensoep ook lekker vind is stukjes chorizo maar die heb ik nu niet in huis, en moet bovendien eerst aangebakken worden.
Aanbakken of aanbraden vind ik geen probleem, maar na dit weekend heb ik een paar weken geen keukenblok / fornuis ivm verbouwing, dus hou ik het even iets simpeler.
Chili con (of sin, ik heb geen voorkeur) carne wil ik ook op korte termijn gaan maken. Echt van dat comfortfood dat goed in dit jaargetijde past. Alleen jammer dat mijn dochter van 4 niet zo gek is op Mexicaanse kruiden en specerijen.