Nee nu geen 13e maand en reiskosten iets minder dan wat ik bij deze ga krijgen. Maar moet veel meer kilometers maken (50km per dag meer dan huidig) Ik zou wat dat betreft iets meer willen hebben qua vergoeding.
Laat ik het zo zeggen, qua salaris ga ik echt flink vooruit puur omdat ik nu gewoon te weinig krijg vergeleken gemiddeld. Enige wat beter is bij mijn huidige functie is een vast contract, maar is niet waardevol. Want doorgroeien kan ik niet en ben klaar met mijn huidige werkgever. Nieuwe werkgever is in een sector waar ik altijd al heb willen werken en heel breed is, ook al zou ik na 1 jaar geen vast contract/verlenging krijgen, ik heb ervaring opgedaan die heel waardevol is om door te groeien. Dus al met al is dit voorstel wel veel beter, maar wil wel iets onderhandelen ook voor mezelf dat het goed voelt.
Mijn man zegt letterlijk; niet teveel doen want deze baan gaat je alleen maar iets goeds opleveren haha.
@River bah ik heb dat ook 1x gehad, kreeg me een aanbod waar ik toch wel stiekem erg om moest lachen. Na uitleggen waarom ik er niet mee akkoord ging begrepen ze het nog niet. Best sneu dat dit soort werkgevers bestaan, die letterlijk iemand zoeken die hard willen werken voor weinig centjes.
Werd me later ook verteld door iemand dat hun aanbod bijna 1000 euro lager lag dan normaal en dat noemden ze âmarktconformâ