Tnx voor je reactie, wat leuk dat het zo heeft uitgepakt en je een nieuwe baan hebt!
Denk wel logisch qua timing gegaan bij jou, omdat je al wel had laten vallen wat je verdere ambities zijn. En ook duidelijk was geworden dat dit binnen je vorige team niet of minder goed paste?
Ik hoop dat eigenlijk binnen het eigen team te realiseren, nu (want nog hele leuke projecten) of later. Maar nogmaals; sta tegelijk ergens ook wel open voor een plek elders. Het is bij mij heel erg om het even, ook vanuit de gedachte: je hoeft toch niet 30 jaar op dezelfde afdeling te werken bij wijze van. Het is niet dat ik het echt aan andere ambities kan wijten, of een mismatch op huidige baan. Verre van, meer van: is het gras missh groener ergens anders? Want er zijn hele toffe andere afdelingen (maar die passen juist niet zo goed bij mijn voor opleiding dus ik zou niet heel snel een kans maken ook denk ik)
En toch denk ik dat mijn manager het wel zou meewegen, hem kennende zou toch wel awkward worden in huidige samenwerking. Missh vul ik het teveel in maar zie ook hoe hij met andere situaties omgaat etc