Ik ben 32 uur gaan werken, ook omdat dit financieel moest. Als je het financieel kan, zou ik eigenlijk aanraden max 3 dagen te gaan werken, want het is wel pittig. Ik heb overigens ook klasgenoten die 36-40 uur werken naast de opleiding, maar dat zou ik zelf echt nooit doen.
Tussen het besluit weer te gaan studeren en een baan vinden, heeft ruim een maand gezeten en heb ik, als ik het me goed herinner, 2 of 3 keer nee te horen gekregen, waarvan bij 1 organisatie de helft van de selectiecommissie het wel aandurfde en de andere helft helaas niet.
Volgens mij is jouw branche net zo vaag als de mijne met functietitels, waardoor ik zoeken op banensite, indeed e.d. lastig vond. Toen ik dus na een jaar weer op zoek ging (en ook beter wist in wat voor organisatie ik wilde werken) ben ik gericht op websites van zulke organisaties gaan kijken. Ik had een lijstje en 1x per week checkte ik hun sites.
De eerste baan ben ik voor benaderd door een recruiter, omdat ik op verschillende plekken (LinkedIn, Werk.nl etc) had laten weten op zoek te zijn naar een baan voor naast mijn studie. Dus dat kan je ook zeker nog doen!