Klopt, niks te verliezen inderdaad! Ik heb ze net gemaild dat ik hoop op een beter voorstel. Ik heb over mn vorige salaris gebluft en daar zijn ze 500 onder gaan zitten, wat mijn huidige salaris was (wat zij dus niet weten). Dus alles wat ze opzich omhoog gaan zou een vooruitgang zijn. Hopelijk komen we eruit! Thanks voor jullie advies allemaal!
Ook in ziekenhuis. Ik heb er 2 treedes bijgebluft. En toen deden ze er ook zelf nog een trede bij âwant je gaat nooit met dezelfde trede over naar een nieuwe baanâ. Aldus degene die mij aannam. Ook nog in een hogere schaal
Wow lekker. Ik krijg (andere sector wel) altijd een voorstel ver onder wat ik vraag. Snap dat ze zo min mogelijk aan me kwijt willen zijn, maar het voelt altijd een beetje respectloos haha.
Vervolg hierop: aanbieding is flink minder dan mijn huidige salaris. En dat nog wel terwijl ik deze via een recruiter (op de hoogte van mijn salariswens) heb voorgedragen gekregen die in eerste instantie aan had gegeven dat daar wel ruimte in zat.
Helaas is er ook geen ruimte voor onderhandelingen. Heel jammer dit voor alle tijd die ik er al in heb gestokenâŠ
Wat zonde inderdaad! Heb je dit nog besproken met de recruiter?
Ik heb gisteren voor het eerst in tijden weer een gesolliciteerd en ik vind het zo spannend haha. Het is een hele mooie organisatie met veel ontwikkelingsmogelijkheden, dus probeer mijn verwachtingen laag te houden en te denken dat ik in ieder geval nu weer een goede cv en motivatiebrief heb die ik kan hergebruiken haha
Woehoe we zijn er samen uitgekomen dus I got a new jobbb
Heeft iemand hier ervaring met overstappen naar een baan in de overheidssector, maar dat je een studieschuld hebt bij je huidige werkgever?
Ik mag op gesprek komen! Dus nu worden mijn verwachtingen toch wat hoger.
Dit kan je toch aangeven bij het onderhandelen, vaak kan een nieuwe werkgever de boete dan (deels) overnemen.
Hoor vandaag of ik het ben geworden (had vorige week sollicitatiegesprek), voor medewerker interceptiedesk politie. Spanneeend
OMG IK HEB DE BAAAAAN JEEEEEJ
Heeft/weet iemand misschien iemand die voor mij een sollicitatiebrief zou kunnen schrijven voor geld?
Ik heb zo zo zo een moeite met informatie aan elkaar rijgen. Ik weet wel, chat gpt, maar dan moet je het daarna alsnog âmensachtigâ maken. Alle stappen bij elkaar gaan zo gepaard met angst/weerstand/moeite, dat ik weken doe over een brief tot de vacature offline is, als ik al niet gewoon niks doe uit verlamming.
Ik dacht ineens hee wat nou als ik het kan uitbesteden aan een mens!
Dat ik dus wel puntsgewijs aanlever wat er in moet staan, en een schrijver het voor me schrijft.
Mân partner is recruiter en schrijft brieven en maakt CVs in orde. Je mag me een PM sturen als het je wat lijkt.
Ik heb via via nog voor de vacature sluit van de week een kennismakingsgesprek mogen hebben op een functie waar ik niet helemaal voor in aanmerking kom. Ze was best wel sceptisch in het begin van het gesprek, maar ze eindigde wel heel positief in dr houding en zei dat ik sowieso op eerste gesprek mag komen en dat als ik het word ik wel een opleiding moet gaan doen (die zij dan betalen). Daar ben ik eigenlijk alleen maar nog meer enthousiast over dus nu zit ik echt te duimen dat er geen geschiktere mensen reageren tot de vacature sluit 2 juni
Wat leuk! Wat voor soort werk is het?
Management functie in de zorg. De opleiding zou dan Middle management zijn.
Oh klinkt echt leuk en passend! Duimen idd
haha ja ik heb er nu 1 bij +eerdere periodiek, en dat vind ik al prima. Is veel, meer was ook niet echt geloofwaardig voor mân leeftijd
Net een heel leuk sollicitatiegesprek gehad, ben erg benieuwd! Bij het lopen naar de uitgang zei de manager ook nog dat hij mij heel goed vindt passen in het team, maar nu nog niets kan beloven (5 andere sollicitanten) hopelijk een goed teken.
Ik had alleen al lang niet meer gesolliciteerd en voel me zo âschuldigâ al tegenover mijn huidige baan en team. Slaat nergens op :â)