Dit had ik vorige week ook, dus heel herkenbaar! Had hetzelfde, dag was best wel vrij maar had één afspraak die ik niet kon/wilde afzeggen. Maar vond het dan toch lastig om te vragen of het op een ander tijdstip kon. Uiteindelijk toch maar gedaan, is toch ook wel logisch dat je niet zomaar op stel en sprong de hele dag kan leegvegen? Als ze daar dan al moeite mee hebben dan zou het gebrek aan flexibiliteit voor mij al wel een afknapper zijn.
Ik heb morgen een sollicitatiegesprek en ben op zich wel benieuwd, maar twijfel überhaupt wel of het iets voor me zou zijn. Tegelijkertijd kan het gesprek ook juist wel een manier zijn om daar achter te komen. Heb ook bij een ander bedrijf iets lopen, daar heb ik dinsdag een afspraak staan voor een kennismaking met één van de seniors. Bij dat bedrijf heb ik wel een veel beter gevoel, sfeer is wat relaxter en minder formeel en dat vind ik wel fijn. En daar zou ik op de lange termijn ook wel meer doorgroeimogelijkheden zien, dat heb ik met die sollicitatie van morgen niet echt. Heb dus even getwijfeld of ik het überhaupt door wilde laten gaan, maar wil ook niet op één paard wedden en ben ook wel heel benieuwd naar deze organisatie en hun werkzaamheden.
Gesprek van morgen is wel met 3 mensen, vind ik wel een beetje heftig/spannend moet ik zeggen. Ben benieuwd of het me gaat lukken om een beetje oké uit de verf te komen.