Nou ben ik weer. Ik heb twee goede gesprekken gehad. Echt positief, werd van beide kanten ook meerdere keren benoemd.
Vandaag awv gesprek en ze kwamen echt met een laag bod. In eerste gesprek werd een indicatie gevraagd. Ik heb aangegeven dat ergens in in een bepaalde schaal in een bepaalde CAO zit. Nu hebben ze een bod gedaan dat net onder het begin van die schaal zit.
Dus zeg de schaal loopt van €4000 tot €5800 dan hebben ze €4000 geboden. En ik verdien nu hypothetisch €4700.
Bovendien heb ik nu een 13e maand en meer vakantiedagen en zie ik in hun overige arbeidsvoorwaarden ook geen bijzonderheden.
Meh ![]()
Ik heb aangegeven dat ik een stuk hoger zat te denken en er sowieso niet op achteruit wil. Andere persoon gaf aan niet teveel te willen onderhandelen en dat ik erover na kon denken en na het weekend met een tegenvoorstel kan komen.
Ik heb nu het gevoel dat we er niet uit gaan komen en vind het ook gewoon raar dat ze me 3x op gesprek laten komen en dan met dit aanbod komen. Je vraagt niet voor niets een indicatie toch? Dan weten ze ook dat dit te laag is. Ik neig nu nog mijn bod te doen van iets van €4800. Dat was het minimale dat ik wil hebben. En dan kijken wat er gebeurt en aangeven dat ik het raar vind obv indicatie.