Inderdaad reageren op vacatures die jou het beste lijken.
Verder zou ik de chronische klachten nooit al bij een sollicitatie al benoemen. Zeker niet als je er al rekening houdt bij de functie, dat je het bijvoorbeeld kan uitvoeren met thuiswerken. Werkt altijd in je nadeel.
Tenzij je de functie echt niet kan uitvoeren natuurlijk en er aanpassingen nodig zijn.
Ik benoem mijn migraine of eerdere burnout ook niet bijvoorbeeld. Zou het lekker houden op: ik help graag mensen en ik vind thuiswerken ideaal.
) en de functie/taken zelf liggen ook superdicht bij mijn interesses, naast dat het vanzelfsprekend in mijn studiegebied ligt, het is echt de perfecte combo.
Voelde me best wel voor het blok gezet maar ze waren blij met de âpure antwoordenâ haha. Wel fijn dat ik daardoor niet zenuwachtig kon zijn vooraf
. Vind ook alles zo standaard. Hoi ik wil graag mensen helpen en in mn pyjama met mn warmtedekentje/ventilator werken zal t m niet doen denk.
top hoor voor je hongerloontje). Dus een goede werkplek moet ik wel even uitvogelen, maar dat merk je pas als je begint denk ik. T vergt op slechte dagen misschien mentaal wat meer van me qua empathie wat moeizaamer gaat, maar dat is bij de hema ook