Meh er is niet gebeld en ook geen reactie op mn mail. Is t dan opdringerig als ik vanmiddag zelf bel? Of moet ik gewoon even wachten?
Ik zou zelf terugbellen
Ik zou ook zelf terugbellen!
Echt zelf terugbellen. Het is jouw toekomst dus neem zelf de regie in handen.
@sushi, @Mango en @anon91169173 had ik eindelijk mn moed gevonden, gaat ie niet over. En weet niet of t aan mij ligt. Heb mn telefoon opnieuw opgestart en nu gaat ie naar mn huistelefoon wel over. Maar om nou 3x te proberen in 5 minuten
Word morgen tussen 10.30 en 12.30 gebeld. Ben benieuwd.
Oke formuleervraagje voor in een sollicitatirbrief. Kun je zeggen ‘x heeft mijn interesse gewekt voor y’? Dus dat stukje interesse gewekt voor. Kan dat?
Ja, dat kan!
Is het al gelukt? Gewoon blijven proberen hoor! Niks brutaals aan.
Ik word als t goed is straks gebeld. Dus ben benieuwd. Vind dit zo lastig. Ben gewoon niet goed in mezelf verkopen, terwijl ik echt wel wat te bieden heb. En ik wil t heel graag maar denk niet dat t gaat gebeuren. Wat hoewel t misschien wat saai is (dit zeg ik uiteraard niet in t gesprek). Is t ook leuk om wat nieuws te leren.
Gewoon vertrouwen hebben in jezelf!
Nou heb maandag een videogesprek. En als dat goed gaat nog een gesprek met t bedrijf. Jongens het is maar een simpele functie
Heb wel nog een weekend om te bedenken waarom ik de financiële sector in wil
Gefeliciteerd met het videogesprek!!
Ja, wellicht hebben ze veel kandidaten en willen ze daarmee een ‘betere’ selectie maken. Zegt niks over jouw kunnen of de functie.
ik moet even mijn ei kwijt. Ik ben vandaag weer eens afgewezen, dit keer omdat ik te veel lachte tijdens het sollicitatiegesprek. Dat is echt letterlijk wat hij als reden gaf, echt wtf.
Ik vind het echt zo moeilijk om mij iedere keer weer op te laden om een nieuwe brief te schrijven of voor een gesprek, als je steeds vanwege dit soort dingen wordt afgewezen.
Huh hoe kan iemand nou teveel lachen. Wat naar zeg. En snap dat je dan even de energie niet kan vinden.
@Zonnestraaltje zeg je dat dan ook echt? Heb geen reden om per se die sector in te willen behalve dat t me wel leuk lijkt.
Haha NEEE dat zeg ik zeker niet! Maar vaak speelt salaris en bereikbaarheid wel een hele grote rol (lees: met ander salaris en locatie had ik er niet gesolliciteerd)
Wat een rare reden? Het zegt denk ik meer over dat bedrijf dan over jou. Als ze zo raar omgaan met sollicitanten dan was het vast ook geen leuke werkplek geweest.
Waarom lijkt het je leuk dan? Als je daar een antwoord op kan verzinnen dan lijkt me dat een goede reden
Omdat alles me leuker lijkt dan mn huidige werk
Ik wilde net posten over deze regeling! In het nieuwsbericht dat ik erover gelezen had, klonk het alsof iedereen sowieso de vergoeding zou ontvangen. Hier lees ik echter: wie het eerst komt, wie het eerst maalt… Dat vind ik wel wat minder.
Maar ik ga zeker even rondkijken.