Oke pfff. Ik had vandaag een sollicitatiegesprek en het ging wel oke, maar het waren hele andere werkzaamheden dan ik had verwacht en het bleef heel onduidelijk nadat ik om extra uitleg vroeg. Je werd wel echt heel goed ingewerkt zeiden ze en het is een stap omhoog, maar ik voelde het gewoon echt niet??
Ik kan gewoon nog blijven bij mijn huidige werkgever en ik ben in gesprek voor een nieuwe functie dat ik vandaag door wat druk extra druk
heb verschoven naar de vrijdag, dus misschien komt daar wat leuks uit. Maja wat moet ik met die sollicitatie van vandaag aan, zometeen willen ze mij 
Dus nu is er de âgentlemenâs agreementâ dat we er wel uit gaan komen wat betreft de voorwaarden. Maar omdat er geen concrete vacature met kaders voorligt vind ik dat nog wel spannend. Ik wacht hun openingsbod wel af want dan weet ik in ieder geval in welke richting ik moet denken. Het is in de âpublieke sectorâ 
Wat is het toch weer allemaal lastig
. Hoop dat dit niet verkeerd valt. Ik had zelfs nog de contactpersonen gegoogeld en daaruit bleek dat zij verantwoordelijk waren voor de werving maar blijkbaar zijn er dus nog meer mensen. Meteen het goede gevoel dat ik had over mijn motivatiebrief weg. 
voor mij nu
maar sowieso props voor je plan.