Ik was bezig met solliciteren na een burnout. Was door voor het assessment, maar op dat moment had ik net een baan aangenomen die plotseling op mijn pad kwam. Dat bleek helemaal niet te zijn wat ik had verwacht, en kreeg weer zoveel stressklachten dat ik er binnen de maand proeftijd mee ben gestopt.
Weer gesolliciteerd op de functie waar ik daarvoor mee bezig was. Nu krijg ik net reactie dat ze die vacature on hold hebben gezet en ik wel word meegekomen, maar dat ze pas in het najaar weer gaan werven! Ik begrijp er niks van want het gaat om een bedrijf dat telkens in het nieuws komt met personeelstekorten en online ook een heel schema heeft staan per maand met sollicitatieronden. Blijkbaar ineens niet meer?
Ik baal zo ontzettend, al drie jaar lang loop ik te kloten met banen en elke keer vallen ze tegen. Als ik die ene baan nu niet had aangenomen was ik door dat assessment gegaan en had ik nu uitzicht op de baan die ik wil.
Ik weet het echt even niet meer. Er is niets wat me verder aanspreekt qua vacatures. Ik voel me zo verloren qua werk. En ik heb nu nergens meer recht op, heb de hele ww verspeelt aan ziek zijn/ herstellen dus ik moet ook gewoon een baan per nu direct.