Oh damn. Ik had vandaag dus gesprek bij die andere afdeling binnen dezelfde organisatie waar ik al werk. En die kunnen me meteen een min of meer fulltime functie aanbieden (met dezelfde mogelijkheden als bij mijn huidige afdeling, alleen dan dus veel meer uren)! Ik zag deze totaal niet aankomen, ik ging gewoon even praten om te zien of ik wat extra taken kon doen ânaastâ mijn andere uren.
Maar zij hadden eigenlijk al een soort van besloten dat ze me willen? Ik was zo verbaasd dat het ook echt verre van mân sterkste reacties waren op de vragen⊠Zit nog helemaal flabbergasted in de trein terug naar huis nu, haha.
Hier niet op in gaan zou dom zijn. Dit geeft gewoon direct veel meer zekerheid. Alleen ik voel nu een loyaliteitsconflict richting mijn huidige leidinggevende en collegaâs? Ik ben daar net een paar maandjes⊠maar ja⊠zij konden me niet meer uren belovenâŠ
Ik moet het toch echt gewoon doen denk ik, want ik heb nu te weinig uren, maar ik moet even een enorme switch maken in mân hoofd. Weer nieuwe collegaâs, nieuw gebouw, en sowieso de komende maanden dan nog kijken met het management etc. hoe ik mân huidige werkzaamheden gewoon kan afronden en hoe ik die overstap moet gaan maken.
Ook geen idee hoe en wanneer ik dit aan wie moet gaan vertellen, heb activiteiten en teamuitje en gesprekken staan de komende week. En had dus gisteren nog die andere sollicitatie de deur uitgedaan.