Excuses voor het zomaar binnen vallen. Ik ben niet hard op zoek naar een nieuwe functie maar zou het wel prettiger vinden om dichter bij huis te werken i.v.m. familie. Op dit moment heb ik bijna 2 uur reistijd met de auto per werkdag en dit bedrijf is ook niet heel happig op thuiswerken (
). Al met al vind ik de functie wel nog leuk dus ben niet ontevreden. Als context: ik ben QA officer.
3 weken geleden zag ik een functie die aansloot op mijn huidige, dicht in de buurt en hybride werkmogelijkheden. Ik mocht op 1e gesprek komen maar liep daar weg met een apart gevoel. Ik werd geinterviewt door HR + de manager. Nu deden ze heel denigrerend over de functie als in: âjij liever dan ikâ & âeigenlijk zit niemand te wachten op auditsâ. Ik werd uitgenodigd op 2e gesprek en dacht dat ik deze alleen maar zou doen als âsollicitatietrainingâ. Door omstandigheden kon ik die dag niet meer op gesprek komen dus ik had meteen afgezegd omdat ik het sowieso niet zag zitten.
Nu belden ze me zojuist op omdat ze wat uitleg wouden waarom ik uit de procedure gestapt was. Daarbij gaf ik aan dat ik vond dat ik een vreemd gevoel had i.v.m. bovenstaande tekst. Nou, ze hebben me bijna gesmeekt om toch op 2e gesprek te komen. Hoe bizar ![]()